• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

جلسه هماهنگی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد

  • کد خبر : 25281
  • 19 تیر 1401 - 0:50
جلسه هماهنگی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد

جلسه هماهنگی بازی‌های جام جهانی قطر با حضور حسین امیرعبداللهیان و جمعی از وزرا در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز، جلسه هماهنگی بازی‌های جام جهانی قطر با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه،سید حمید سجادی، وزیر ورزش، سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، جمعی از استانداران و سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

در انتهای این نشست پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان بصورت مشترک از سوی وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست فدراسیون فوتبال به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اهدا شد.

پیش از این معاون اول رئیس جمهور فروردین امسال دستور داده بود تا شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، مشکلات زیرساختی و اقامتی جزایر ایرانی از جمله کیش که پذیرای گردشگران خارجی در دوران برگزاری جام جهانی هستند، هر چه سریع‌تر برطرف کند.

براین اساس اوایل امسال ۴ سند در بخش هوایی و یک سند در بخش حمل و نقل دریایی بین ایران و کشور قطر با حضور وزیر حمل و نقل قطر در ایران، برای برگزاری مسابقات جام جهانی به امضا رسید.

گفتنی است، ایران از زمان ثبت نام قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲، به دنبال مشارکت و میزبانی بخشی از این رویداد جهانی بود. این تلاش‌ها با تشکیل کارگروه ویژه جذب تماشاگران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر جدی‌تر شد.

بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال قرار است که از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در قطر برگزار شود.

این اولین جام جهانی است که در منطقه غرب آسیا و در یک کشور عربی، به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی کشور میزبان در پاییز برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25281
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.