• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۳۳ طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در کیش اجرا شد

  • کد خبر : 25184
  • 06 تیر 1401 - 10:31
۳۳ طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در کیش اجرا شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کیش گفت: ۳۳ طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر امسال در سطح این جزیره اجرا شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا سرهنگ غلامرضا خادمی روز دوشنبه اظهار داشت: این طرح ها با هدف ارتقای امنیت عمومی، کنترل محورهای ورودی به جزیره و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر اجرا شده که نسبت به سال گذشته ۲۰  درصد بیشتر است.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات ها دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در این جزیره به نسبت سال گذشته نیز از ۲۰ درصد افزایش برخوردار است که نشان از اشرافیت پلیس نسبت به فعالیت سوداگران مرگ در کیش است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کیش افزود: در این راستا پایش سواحل به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و پلیس مواد مخدر با همکاری سایر پلیس های تخصصی جزیره در عملیات هایی مشترک اقدام به کنترل معابر رسمی و غیررسمی ورود و خروج جزیره می کند.

سرهنگ علامرضا خادمی یادآور شد: نصب دوربین های چهره خوان و نصب دستگاه ایکس ری کامیونی از از جمله خواسته های این پلیس برای افزایش تاثیرگذاری اقدامات پیشگیری برای مبارزه با ورود مواد مخدر به جزیره کیش است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25184
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.