• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

جمع آوری ایستگاه های غیر مجاز اجاره موتور شارژی

  • کد خبر : 25187
  • 06 تیر 1401 - 17:25
جمع آوری ایستگاه های غیر مجاز اجاره موتور شارژی

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از ساماندهی مسیر ویژه دوچرخه و برخورد قانونی با ایستگاه های غیر مجاز اجاره موتورهای شارژی خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه برخی افراد فاقد مجوز در نوار ساحلی جزیره موتورهای شارژی به ویژه موتورهای سه چرخ را اجاره می دهند که این امر سلامت ساکنان و گردشگران را در مسیر ویژه دوچرخه به خطر می اندازد اظهار داشت : علاوه بر ممنوعیت تردد موتورهای شارژی در مسیر ویژه دوچرخه ، برخی افراد سودجو بدون در نظر گرفتن شرایط سنی و جسمی افراد و تنها با هدف کسب سود بیشتر موتورهای شارژی را به افراد بدون گواهینامه و فاقد سن قانونی اجاره می دهند که این امر علاوه بر بروز حوادث خطرناک و به مخاطره انداختن سلامت مردم ، نظم و امنیت عمومی و ترافیک شهر را بر هم زده است.

محسن نظر پور تصریح کرد: برای تامین امنیت و رفاه بیشتر ساکنان و گردشگران و حفظ فرهنگ ترافیکی کیش طرح برخورد با اجاره دهندگان موتورهای شارژی فاقد مجوز از جمله ایستگاه های دوچرخه و یا افراد سودجو در نوار ساحلی اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با حضور نمایندگان مرکز ورزش، پلیس راهور و اماکن و نیروی انتظامی اجرایی می شود ابراز امیدواری کرد فعالان این عرصه با مسئولان طرح ساماندهی همکاری کنند تا روند ساماندهی مسیر ویژه دوچرخه و قانونمند کردن اجاره موتورهای شارژی تسریع و تسهیل شود.

لازم به ذکر است  طرح ساماندهی و پلاک گذاری موتورهای شارژی در کیش آذر سال گذشته توسط شرکت عمران، آب و خدمات و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی آغاز شد و تا کنون بیش از ۹۰ درصد موتورهای شارژی پلاک دار شده اند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25187
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    لطفا این عزیزانی که تو پیاده رو موتور کرایه میدن را سازماندهی کنید،
    دیگه نمیشه جلو مراکز خرید و اسکله راه رفت بدون جواب ندادن به این عزیزان
    برای کیش جلوه خوبی نداره