• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

ماموریت رهبر معظم انقلاب اسلامی به جبهه انقلاب

  • کد خبر : 25040
  • 20 خرداد 1401 - 18:43
ماموریت رهبر معظم انقلاب اسلامی به جبهه انقلاب

امام جمعه کیش گفت: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به منزله ماموریت جبهه انقلاب برای تداوم جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه کیش با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بسیار قوی و مستدل بود و نشان دهنده هوش و ذکاوت بالای ایشان برای تداوم مسیر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کیش افزود: جلوگیری از هویت زدایی از انقلاب اسلامی، جلوگیری از تحریف و کم رنگ کردن روح حضرت امام خمینی (ره)، پیشگیری از نفوذ رده‌های ارتجاع، افشا کردن دروغ و جنگ روانی دشمنان، استفاده از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح، جلوگیری از افکار انحرافی در فضای مجازی و قدرشناسی از مسئولان دلسوز و انقلابی از مهمترین محور‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و عمل کردن به آن‌ها، نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند.

وی سفر اخیر رئیس جمهور به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری را نشان دهنده توجه مسئولان به مناطق محروم دانست و گفت: مردم کشورمان همیشه قدردان مسئولان دلسوز، مومن و انقلابی هستند و مسئولان نیز برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش می‌کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به بیست و پنجم خرداد و روز گل و گیاه اظهار داشت: جزیره کیش ظرفیت خوبی برای تولید گل و گیاه دارد و می‌تواند علاوه بر تامین نیاز‌های داخلی، نیاز کشور‌های همجوار را نیز تامین کند.

وی با تاکید بر حفظ فضای سبز شهری افزود: مردم و مسئولان برای حفظ فضای سبز شهری تلاش کنند و دامداران نیز از رها کردن دام‌ها در فضای سبز شهری خودداری کنند، زیرا هر سال بخشی از فضای سبز شهری با چرای دام‌ها از بین می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با تبریک به مناسبت یازدهم ذی القعده و سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام اظهار داشت: وجود مرقد نورانی امام هشتم، خیرات و برکات فراوانی برای کشورمان دارد و زیارت حرم نورانی حضرت امام رضا علیه السلام ثواب ویژه‌ای دارد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25040
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.