• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پوشش ۷۴ درصدی نوبت سوم واکسیناسیون در کیش

  • کد خبر : 25038
  • 19 خرداد 1401 - 11:24
پوشش ۷۴ درصدی نوبت سوم واکسیناسیون در کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: براساس شاخص‌های ایمنی سازی در نوبت سوم ۷۴ درصد پوشش واکسیناسیون در کیش به ثبت رسیده است.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر محمدرضا رضانیا گفت: در نوبت‌های اول و دوم پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون در جزیره کیش ثبت شده است.
وی واکسیناسیون را موثرترین راه برای افزایش ایمنی افراد برابر ویروس کرونا برشمرد و گفت: امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون در نوبت سوم آمار ۷۴ درصدی به بیش از ۹۰ درصد برسد.
دکتررضانیا درباره وضعیت کرونایی جزیره کیش گفت: بیش از چهل روز است که بیمار بستری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش ثبت نشده و خوشبختانه بیش از شش ماه نیز فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در جزیره کیش ثبت نشده است.
وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا همچنان درحال چرخش است بررعایت اصول ایمنی و فاصله گذاری فیزیکی و ماسک زدن در اماکن عمومی تاکید کرد.
مسول کمیته واکسیناسیون کرونا در کیش با اشاره به اینکه بیش از یک ماه است تزریق واکسن از تالار شهر به مرکز توسعه سلامت کیش منتقل شده است، افزود: کارشناسان این مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ آماده تزریق واکسن به مراجعه کنندگان هستند.
مریم ستاریان افزود: واکسن‌های مورد تایید در کشور در جزیره کیش موجود است و مردم برای انجام واکسیناسیون نیازی به ثبت نام در سامانه را ندارند.
وی افزود: هم اکنون نوبت‌های اول و دوم واکسیناسیون برای افراد پنج سال به بالا، نوبت سوم واکسن برای افراد ۱۸ سال به بالا و نوبت چهارم واکسن نیز برای افراد بالای ۷۰ سال، بیماران خاص و کادر بهداشت و درمان تزریق می‌شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25038
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.