• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سرو کوسه در کیش یک رستوران را تعطیل کرد

  • کد خبر : 24932
  • 31 اردیبهشت 1401 - 13:33

به گزارش کیشوندنیوز، سرگرد ” روح الله نیک پور ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: به دنبال انجام گشت و نظارت از رستوران غذاهای دریایی جزیره کیش با همراهی کارکنان اداره محیط زیست جزیره کیش مقادیری کوسه کشف و معدوم شد. رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی با بیان اینکه طبخ و عرضه هرگونه […]

به گزارش کیشوندنیوز، سرگرد ” روح الله نیک پور ” در تشریح جزئیات این خبر افزود: به دنبال انجام گشت و نظارت از رستوران غذاهای دریایی جزیره کیش با همراهی کارکنان اداره محیط زیست جزیره کیش مقادیری کوسه کشف و معدوم شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی با بیان اینکه طبخ و عرضه هرگونه آبزی حرام گوشت در رستوران ها و مراکز عرضه کشور ممنوع است گفت:‌ تخلف انجام شده توسط متصدیان اداره محیط زیست محرز و مصداق روشن نقض دستورالعمل بهداشتی دامپزشکی بوده است.

نیک پور افزود:‌ پلمب این واحد متخلف در سریع‌ترین زمان ممکن و با حکم دادستان کیش انجام و پرونده آن برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارسال شد.

همچنین در ماموریتی دیگر تعداد ۹ قطعه کوسه در یکی از مراکز فروش آبزیان دریایی توسط ماموران کلانتری ۱۲ کشف و با عوامل برابر دستور دستگاه قضایی برخورد گردید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24932
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. معلوم نیست تا چه زمانی ملت باید تاوان این قبیل تفکرات خلاف تصریحات آیات قرانی و مبانی علمی واقعی!؟ را بپردازند؟؟؟ از طرفی قرآن می فرماید: احل لکم صید البحر وطعامه متـعـا لکم وللسیاره…؛ صید دریا و طعام آن برای شما و کاروانیان حلال است و از طرفی مذهب شیعه با اضافه کردن شرط فلس به صیدهای دریایی ، راه تشخیص حلال بودن را امر کرده است ، از طرف دیگر برخی و نه حتی همه ی فقیهان !؟ یافته ها و مبانی علم و دانش را درخصوص نوع فلس های پلاکوئیدی و طبیعتا فلس دار بودن کوسه نمی پذیرند و فتوا به حرام گوشت بودن کوسه ماهی ها و تعطیلی کسب و کار و اضرار به منافع صیادان و مشاغل مرتبط با آنها داده اند؟! و این در شرایطی است که مثل سفره های مشترک نفت و گاز ایران با همسایگان ،این خوان نعمت الهی مورد یغمای بیگانگان از کشورهای منطقه گرفته تا چین و ماچین قرار گرفته و ملت بیچاره ما محروم از مواهب حلال خدا شده اند!!!!

  2. کار بسیار خوبی کردید