• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر؛ هیجان فوتبالی در کیش/ رزرو هتل برای گردشگران خارجی با ارز دیجیتال

  • کد خبر : 24835
  • 10 اردیبهشت 1401 - 9:39
جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر؛ هیجان فوتبالی در کیش/ رزرو هتل برای گردشگران خارجی با ارز دیجیتال

دبیرکل جامعه هتلدارن کیش از برگزاری جشنواره‌های ویژه فوتبالی مختلف در سطح جزیره در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیرعامل گروه گردشگری هزاره سوم و دبیرکل جامعه هتلداران کیش در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با اقدامات صورت گرفته شده به جهت میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی به واسطه برگزاری جام جهانی قطر در کیش گفت: گرچه از سال‌ها قبل باید برای جذب گرشگران خارجی و  اقدام می‌شد اما زمان انتقاد و گلایه نیست و باید در زمان پیش رو اقدامات مناسب را انجام داد.

وی افزود: بدین منظور مدتی است ستادی در همین رابطه تشکیل شده تا پتانسیل‌های جزیره کیش به خوبی در این ایام معرفی و استفاده شود، انجمن سرمایه گذاران خیلی قوی در حال کار کردن است و می‌توانیم در این فرصت جزیره کیش را تبلیغ کنیم که در فصول دیگر به کیش بیایند.

مهرداد تاوتلی اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌ای با موضوع فوتبال و جام‌جهانی مثل فوتبال و فوتبال‌دستی، پخش مسابقات جام‌جهانی از تلویزیون‌های شهری و بهره‌گیری از یکی از گزارشگران محبوب فوتبال از جمله برنامه‌هایی است که در طول برگزاری جام جهانی قطر در کیش برپا خواهد بود.

وی تعریف تورهای متنوع بین کیش و قطر را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام عنوان کرد و گفت: هدف ما این است که هموطنان ایرانی برای تماشای بازی‌های تیم ملی از کیش به قطر بروند و بعد در کیش مستقر شوند و دوباره برای تماشای بازی بعد به قطر برگردند و باید برای این کار تورهای خوب برنامه ریزی شود.

دبیرکل جامعه هتلداران کیش از راه‌اندازی سایت gokish.com برای رزرواسیون آنلاین خبر داد و گفت: این سایت متعلق به جامعه هتلداران است که می‌توان تمام هتل‌های کیش با مناسب‌ترین قیمت را در آنجا مشاهده و رزرو کرد، طی روزهای آتی سایت به دو زبان عربی و انگلیسی قابل رویت خواهد بود که میهمانان خارجی بتوانند به راحتی کار رزرواسیون را انجام دهند.

وی پرداخت آنلاین را یکی از چالش‌های صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت: به‌خاطر تحریم اکثر مسافران خارجی با این مشکل مواجه هستند، اما از طریق ارزهای دیجیتال و امکان تبادل ارز در صرافی‌های معتبر مربوط به ارز دیجیتال، این مشکل رفع خواهد شد.

تاوتلی احترام و برخورد مناسب با مهمان، بهداشت فردی و محیط و تامین امنیت مالی و جانی مسافران را بدیهی‌ترین وظایف همه‌ی هتل‌ها در کیش با هر ستاره‌ای اعلام کرد و گفت: کارگروه نظارت بر هتل‌ها در تمامی حوزه‌های بهداشتی، ایمنی و دیگر الزامات صنعت هتلداری، بازرسی منظم و مستمر و در ارتقای آن ایفای نقش دارند.

وی هتلداری را یکی از ارکان اصلی و اصولی صنعت گردشگری عنوان کرد و ادامه داد: حمل و نقل، پذیرایی و اقامت، سه ضلع لازم برای معنی دادن به صنعت گردشگری هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24835
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.