• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

خودروهای چینی تولید داخل گزینه روی میز برای کیش

  • کد خبر : 24805
  • 05 اردیبهشت 1401 - 17:31
خودروهای چینی تولید داخل گزینه روی میز برای کیش

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش گفت: در صورت عملی نشدن واردات خودرو، خودروهای با کیفیت چینی مثل چری و آریزو تولید داخل جهت تقویت ناوگان حمل و نقل وارد می‌شود.

علی خدادادی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار کیشوندنیوز در رابطه با جزئیات خبر وارد کردن خودروهای داخلی به کیش و اضافه شدن آنها به ناوگان حمل و نقل اظهار داشت: همانطور که اعلام شد حدود ۳۰درصد ناوگان حمل و نقل عمومی کیش فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد، همچنین باید ظرفیت این ناوگان افزایش یابد.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت واردات خودروی خارجی تصمیم بر این گرفته شد برای جبران این کمبود از خودروهای با کیفیت چینی مثل چری و آریزو۶ تولید داخل کشور جهت تقویت ناوگان حمل و نقل استفاده شود.

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش ادامه داد: سرمایه‌گذار این طرح هم مشخص و اسفند سال گذشته مراحل نهایی کار انجام شد و قرار شد تعدادی خودرو به صورت آزمایشی وارد شود.

وی گفت: با توجه به اما و اگرهای واردات خودرو هنوز این کار به مرحله اجرا نرسیده است و منتظریم که ببینیم وضعیت واردات خودرو چه خواهد، چون خبرهایی عنوان شده که به احتمال فراوان تا یکی دو ماه آینده واردات خودرو انجام خواهد شد.

خدادادی با عنوان اینکه در حال حاضر برخی خودروهای چینی بهتر از دیگر برندها در شرایط آب و هوایی کیش جواب داده‌اند، اظهار داشت: به هیچ وجه بحث وارد کردن خودروهای تولید ملی مثل پراید و پژو و … مطرح نیست و در صورت آزاد نشدن واردات خودرو، طرح واردات خودروی چینی تولید داخل به کیش اجرا می‌شود و مسئولان منطقه آزاد کیش نیز پیگیر آن هستند.

وی در رابطه با نوسازی مینی‌بوس‌های شهری هم اظهار داشت: شرکت ایوکو و نماینده یک خودروساز اروپایی فیات تولید داخل مد نظر هستند که به‌زودی تعیین تکلیف خواهند شد.
انتهای پیام/مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24805
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امیدوارم مسئولین حداقل اجازه واردات ماشین و براى جزیره کیش سریع تر آزاد کنند تا ما از نظر بصرى جزیره کیش و مثل قبل به عنوان خاص ترین منطقه ایران داشته باشیم.