• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بخش خصوص عامل مهم پیشرفت و توسعه کیش

  • کد خبر : 24765
  • 29 فروردین 1401 - 23:59

مهدی کشاورز بر تعامل سازنده و هم افزایی هر چه بیشتر میان سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی برای پیشرفت و توسعه کیش تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی کشاورز در نشست شامگاه یکشنبه ۲۸ فروردین، ضمن حضور در مراسم افطار که به دعوت اعضای مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش برگزار شد، گفت: اتحاد و یکپارچگی و بهره گیری از تجارب سرمایه گذاران و بخشی خصوصی شاخص های مهم فعالیت ها در این منطقه است.

وی بر لزوم اهمیت اجرای دقیق ظرفیت های قانونی از سوی مجامع و سرمایه گذاران به صورت علمی، اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه مدل کاربردی، برنامه ریزی، اجرا و نظارت در فعالیت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر ضرورت اصلاح فرایندها و دریافت مجوزهای قانونی اشاره کرد و افزود: برای پیشبرد فعالیت ها، طرحی را بر اساس قانون و مقررات میان سازمان و سرمایه گذاران به تصویب خواهیم رساند.

مهدی کشاورز در ادامه سخنان خود با بیان این که پایش و نظارت بر عهده سازمان است، تصریح کرد: بخش اجرای طرح به سرمایه گذاران واگذار می شود و سازمان منطقه آزاد کیش هیچ دخالتی در حوزه اجرایی آن نخواهد داشت.

وی در پیش بودن مسابقات جام جهانی و مرتفع شدن مشکلات پیش رو را مهم و ضروری برشمرد و گفت: مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رویدادی است که یک بار در حاشیه خلیج فارس برگزار خواهد شد و باید از این فرصت ارزشمند استفاده کرد.

کشاورز تصریح کرد: در ایام نوروز ۲۰۶ هزار مسافر به کیش سفر کردند که به طور تقریبی سه برابر ظرفیت عملیاتی کیش بود که با مشکلاتی در بخش آب و برق، مخابرات و اینترنت روبرو بودیم و برای رویداد ۲۰۲۲ قطر باید نسبت به ساماندهی این مشکلات اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نقش حاکمیتی جزیره با پیگیری مشکلات و ایجاد تعامل میان بخش خصوصی و سرمایه گذاران طرح ها را پشتیبانی می کند.

وی افزود: ارتقاء و توسعه زیرساخت های کیش در راستای جلب رضایتمندی گردشگران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر نقش مهم جزیره در ارتباطات بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت: هواپیمایی کیش به عنوان یکی از ابزار های منطقه آزاد کیش در صنعت گردشگری می تواند در ارائه خدمات شایسته به گردشگران از اقصی نقاط دنیا نقش آفرینی کند.

وی در رابطه با برنامه های ۶ ماهه نخست امسال، گفت: ایجاد نظم و ساماندهی به شرایط موجود در منطقه، تعیین تکلیف پرونده‌های باز سازمان از جمله برنامه های کوتاه مدت محسوب می شود.

علیرضا نوری از سرمایه گذاران پیشکسوت کیش به نمایندگی از سایر سرمایه گذاران گفت: بخش خصوصی همچنان همدل و همراه سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی با اشاره به این که سرمایه گذاران مشاوران صادق و سالمی هستند افزود: در طول سال های گذشته بسترهای مناسبی برای کیش ایجاد شده و برای توسعه و پیشرفت جزیره نیاز به همراهی تمام دستگاه های اجرایی در این منطقه است.

لازم به ذکر است برخی از معاونان، مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مسوولان ادارات جزیره حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24765
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.