• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مهدی کشاورز در مراسم معارفه خود چه گفت؟

  • کد خبر : 24532
  • 24 اسفند 1400 - 14:29
مهدی کشاورز در مراسم معارفه خود چه گفت؟

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مدیری موفق است که، اهل تعامل و مشورت باشد، شعارگرا نباشد، نگاه علمی به مسائل داشته، اقدامات هیجانی و نمایشی انجام ندهد و در بین مردم حضور داشته باشد.

به گزارش کیشوندنیوز، صبح روز دوشنبه ۲۳اسفند ۱۴۰۰ مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد برگزار شد و مهدی کشاورز به مدت ۳ سال به سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب گردید.

مهدی کشاورز در این مراسم بیان کرد: در مدت خدمتم در دبیرخانه در اکثر مناطق آزاد حضور داشته و مسائل و مشکلات را بررسی کردیم و در مدت اخیر بطور خاص بر روی مشکلات منطقه آزاد کیش تمرکز داشتیم که اقداماتی که در این مدت انجام گرفته را مطلوب می دانم.

وی اظهار داشت: مولفه های یک مدیر موفق اهل تعامل و مشورت بودن، پرهیز از شعارگرایی، نگاه علمی به مسائل داشتن، انجام ندادن اقدامات هیجانی و نمایشی و حضور در بین مردم است، که با این رفتارها باعث ایجاد انگیزه و امید در مردم می شود.

کشاورز ادامه داد و گفت: هر سازمانی که کارکنان توانمند تر دارد موفق تر است، زیرا کارکنان اصلی ترین بخش هر سازمان هستند و باید بر علوم روز واقف باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص برنامه هایی که در پیش دارد افزود: اهداف و برنامه ها را به ۳ دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم کردیم، که اهداف کوتاه مدت بیشتر نظم و ساماندهی شرایط موجود در منطقه، شفاف سازی فرایندها، تعیین تکلیف پروژها را شامل می شود که ظرف مدت ۳ تا ۶ ماه به دور از حرکات نمایشی باید انجام گردد.

کشاورز همچنین درباره ی برنامه های میان مدت و بلند مدت نیز بیان کرد و افزود: از جمله برنامه هایی که با هدف میان مدت و بلند مدت در نظر گرفته شده است، تسریع در تکمیل زیرساخت ها ، ایجاد درآمدهای پایدار برای جزیره کیش(پرهیز از خام فروشی)، حل مشکلات برق و آب جزیره کیش، توسعه گردشگری سلامت، ورزشی و علمی، کنترل قیمت اجاره و هزینه‌های زندگی و مسکن، افزایش تراز آموزشی هم از بعد فضا و هم کیفیت، ایجاد بورس بین‌اللمل، تاسیس بانک آفشور و همچنین ایجاد شهر هوشمند می باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان قول به صداقت و پاک دستی داد و بیان کرد: قول می دهم انسان صادق و پاک‌دستی باشم و اجازه سوءاستفاده از منابع عمومی منطقه را به هیچ کسی ندهم.

انتهای پیام/ ملیحه سادات ذاکررضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24532
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اینها همه قول به صداقت و پاکدستی میدن اما…..