• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نظارت‌های میدانی بر قیمت‌ها در بازار کیش

  • کد خبر : 24490
  • 20 اسفند 1400 - 11:35
نظارت‌های میدانی بر قیمت‌ها در بازار کیش

رئیس اداره نظارت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش از نظارت بر کیفیت و قیمت اجناس عرضه شده در بازار‌های جزیره کیش در آستانه سال نو خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، کاظمی افزود: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات تشکیل جلسه داد و براساس مصوبه این جلسه سه متقاضی اخذ اقلام تنظیم بازار در جزیره کیش را به سازمان جهادکشاوری استان معرفی شدند.
رئیس اداره نظارت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به قول مساعد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مبنی بر تخصیص کالا‌های تنظیم بازار به جزیره کیش، گفت: پیگیری‌ها در استان انجام شده و مباشران منطقه نیز هماهنگ شده است و با تعیین مکان‌های عرضه در هفته آینده در صورت تخصیص اقلام، فرآیند توزیع و فروش آن‌ها انجام خواهد شد.
کاظمی گفت: حجم مناسبی از اقلام مورد نیاز ساکنان و گردشگران ذخیره سازی شده است و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز روند واردات و ذخیره سازی اقلام و کالا‌های اساسی به جزیره انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24490
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام خواستم پیگیری کنم چرا هیچ نظارتی روی رستوران های جزیره صورت نمیگیره .مثلا بوم لانه که رفتیم دو تا پیتزا و یک پاستا سفارش دادیم ۷۵۰ هزار تومان گرفتن نفدی ۵۰ هزار تومان ورودی گرفتن و روی تمام اقلام در آخر ۹ درصد ارزش افزوده گرفتن منی که میخوام با خانواده برم یک غذا سفارش بدم و بیام بیرون چرا باید برای دی جی ورودی بدم و چرا باید اینقدر گرون و در آخر توی فاکتور برای دی جی هم باید ارزش افزوده بدم .الان متاسفانه ت اکثر رستوران ها این داستان هست