• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تعیین تکلیف پروژه مسکونی شهر آفتاب هدف سفر رئیس کل دادگستری هرمزگان به کیش

  • کد خبر : 24461
  • 16 اسفند 1400 - 13:10
تعیین تکلیف پروژه مسکونی شهر آفتاب هدف سفر رئیس کل دادگستری هرمزگان به کیش

دردیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان بیش از ۶۰ نفر از ساکنان جزیره کیش، مشکلات قضایی خود را مطرح کردند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، رئیس کل دادگستری هرمزگان هدف از سفر به جزیره کیش را اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های کلان دستگاه قضا مبنی بر حضور مستمر در بین مردم برشمرد و گفت: ملاقات‌های مردمی یک هفته در دفتر دادگستری در بندرعباس و هفته دیگر در شهرستان‌های استان برقرار می‌شود.
مجتبی قهرمانی تعیین تکلیف پروژه مسکونی شهر آفتاب را از دیگر دلایل سفر به کیش برشمرد و افزود: با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر احقاق حق مردم و حمایت از سرمایه گذاران، رسیدگی به پرونده پروژه مسکونی شهر آفتاب جزیره کیش با ۷۰۰ نفر خریدار در دستور کار دادگستری کیش قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه از ۱۵ سال گذشته به دلیل برخی مشکلات همچنان لاینحل مانده است، گفت: در تلاشیم با دعوت از خریداران، مالک پروژه و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان‌های نظارتی راه حل مناسبی برای برطرف کردن مشکلات پیدا شود.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر پرونده‌های ورودی به دادگستری کیش در حوزه قرارداد‌ها و مسائل مالی است، افزود: آموزش‌های پیشگیرانه با هدف آشنایی هرچه بیشتر مردم با حوزه‌های مالی و قرارداد‌ها در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است تا با اجرای این طرح علاوه بر افزایش آگاهی عمومی در این حوزه آمار ورودی پرونده‌های حوزه مالی به دادگستری نیز کاهش پیدا کند.
قهرمانی با تاکید بر توسعه زیر ساخت‌ها در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به ساکنان کیش، گفت: ساختمان جدید دادگستری کیش با پیشرفت ۵۲ درصد در حال آماده سازی است و امیدواریم این ساختمان تا شهریور سال آینده به بهره برداری برسد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان در این سفر از مجموعه دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف جزیره کیش بازدید و از عملکرد قابل قبول دست اندرکاران حوزه قضایی و اداری در جزیره کیش تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24461
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.