• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

ایجاد سه کمپ گردشگری در کیش

  • کد خبر : 24410
  • 10 اسفند 1400 - 18:16
ایجاد سه کمپ گردشگری در کیش

معاون اداری و مالی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: امسال برای سهولت در اسکان مسافران نوروزی سه کمپ گردشگری در این جزیره ایجاد می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، بابک خالقی روز سه شنبه در سومین جلسه ستاد نوروزی این شرکت با بیان اینکه در صورت صدورمجوزهای لازم از سوی ستاد ملی کرونا برای انجام سفرهای نوروزی فعالیت گسترده ستاد نوروزی شرکت هم از ۲۵ اسفند آغازمی شود اظهار داشت : آذین بندی و نورپردازی معابر و میادین و تامین زیر ساخت های لازم در بخش های مختلف شهری برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تا ۲۰ اسفند تکمیل می شود تا جزیره کیش با آمادگی کامل به اسقبال نوروز برود.
وی افزود: امسال سه کمپ چادری برای میزبانی گردشگران نوروزی در سه گروه خانواده ها، ایثارگران و کمپ مجردی برپا می شود و علاوه بر  آن سه کمپ نیز برای شرایط بحران آماده شده است .
خالقی یادآور شد: ضمن انتقال کانکس هایی جهت افزایش سرویس های بهداشتی این کمپ ها ، برای فروش اغذیه ، چادر و پتو و بخش اداری نیز غرفه هایی در کمپ مصلا آماده شده و نمازخانه مصلا نیز با نصب اسپیلت تجهیز شده است.
غفار آقازاده معاون محیط زیست و خدمات شهری شرکت عمران، آب و خدمات هم با اشاره به توسعه فضای سبز و ایجاد نشاط و طراوت در فضای شهری گقت: تامین برخی نیازمندی ها از جمله کانتینرهای ویژه زباله و علایم راهنمای معابر سطح شهر از دیکر اولویت ها در این مدت است.
بهسازی مبلمان شهری ، افزایش ظرفیت تصفیه خانه و همچنین آمادگی برای تامین آب مورد نیاز گردشگران در کمپ های چادری، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی کیش با استفاده از هایس ها و مینی بوس های بخش خصوصی و تهیه بسته های آموزشی با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیکی، تهیه کیسه های پارچه ای ویژه خودروها ، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ایمنی و آتش نشانی در ایام نوروز و توسعه امکانات هندورابی برای میزبانی از گردشگران طبیعت گرد از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24410
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام . ضمن تشکر میخاستم ببینم امسال هم ممکنه با پراید وارد جزیزه بشیم یا نه . من سالهای قبل که رالی کیش برگزار شد و کمپ هم برپا بود با پراید اومدم کیش . امسال هم ممکنه یا نه ..؟؟

  2. درود برشما بسیار کار پسندیده ودرستی انجام میدهیدسپاس فراوان از تمام دست اندرکاران این مجموعه گردشگری