• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

یارانه سوخت به حساب ۶۰ هزار کیشوند واریز شد

  • کد خبر : 24369
  • 05 اسفند 1400 - 15:23
یارانه سوخت به حساب ۶۰ هزار کیشوند واریز شد

به گزارش روایط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در اجرای آزمایشی این طرح در جزیره کیش تعداد ۱۰ نازل به سیستم مورد نیاز طرح مذکور مجهز شده است.

به گزارش کیشوند نیوز،  با تاکید بر اینکه به حدود ۶۰ هزار نفر از ساکنان جزیره ی کیش سهمیه ۲۰ لیتری تخصیص داده شده است، مردم این جزیره می توانند با استفاده از کارتهای بانکی خود سهمیه های جدید سوخت اختصاص یافته را دریافت نمایند.

شایان ذکر است از اوایل اسفند سال جاری تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۴‌ ساعت  ۱۷:۱۷  حدود یکهزارو هفتصد تراکنش سوختگیری با بیش از چهل و پنج هزار لیتر بنزین به ثبت رسیده که از این مقدار حدود دوازده هزار لیتر به صورت سهمیه ای (۱۵۰۰ تومانی) و مابقی آن با نرخ سه هزار تومان مصرف شده است.

بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ذیربط ” طرح باز توزیع یارانه بنزین” یکی از پیشنهادات عدالت محور به منظور بهره مندی همه ی آحاد جامعه از یارانه ی حامل های انر‍‍‍‍‍ژی بوده و در جهت تغییر مبنای تخصیص یارانه ی بنزین از خودرو به افراد اعم از مالک یا فاقد خودرو است.

لازم به ذکر است این موضوع در ستاد اقتصادی دولت مطرح و مصوب شده است و برای روشن شدن سایر ابعاد آن نیز در حال حاضر این طرح به صورت موقت و آزمایشی در جزیره کیش اجرا می شود

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24369
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.