• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پایان اکران آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در کیش

  • کد خبر : 24344
  • 27 بهمن 1400 - 22:47
پایان اکران آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در کیش

اکران آثار برگزیده چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در مراسمی با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش پایان یافت.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آیین اختتامیه اکران فیلم های جشنواره فجر، شامگاه ۲۶ بهمن همزمان با میلاد مولای متقیان حضرت علی(ع) در محل سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره برگزار شد.

بابک عامل، مدیر موسسه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آوای کیش به عنوان دبیر اجرایی این رویداد ضمن ارائه گزارش مختصری درخصوص شکل‌ گیری اکران آثار برگزیده در جزیره، از تمامی حامیان این رویداد سینمایی قدردانی کرد.

بزرگداشت استاد داود رشیدی، بازیگر و کارگردان فقید سینمای ایران، همراه با خاطره گویی فرزند و همسر وی؛ لیلی رشیدی و احترام‌السادات برومند، از جمله برنامه های این رویداد بود.

رسول صدرعاملی، پیشکسوت کارگردانی سینمای ایران نیز در این مراسم ضمن بیان خاطرات مشترک با داود رشیدی افزود: نخستین تجربه کاری من با فیلم دفاع مقدسی«رهایی» در سال ۶۱ بود که مرحوم رشیدی به عنوان تنها ستاره این فیلم از من حمایت ویژه کرد و امروز این مسیر همچنان ادامه دارد.

در بخش دیگر این مراسم تابلو فرش منقش به تصویر مرحوم داود رشیدی از سوی ستاد جشنواره به خانواده وی اهدا شد.

همچنین گروه موسیقی«میداف» بندر کنگ برای اجرای قطعات محلی در این مراسم به روی صحنه رفت.

اجرای آیین اختتامیه را منصور ضابطیان مجری توانای کشور بر عهده داشت.

در پایان آیین اختتامیه اکران فیلم های برگزیده دهه فجر، محمد ثاقب‌فر مشاور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، بدریه بحرینی، مدیر امور هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان و بابک عامل، با اهدای لوح و تندیس از حامیان جشنواره تقدیر کردند.

۱۲ اثر منتخب با عناوین بی‌رویا، مرد بازنده، خائن‌کشی، برف آخر، علفزار، موقعیت مهدی، شب طلایی، ملاقات خصوصی، بدون قرار قبلی، بی‌مادر، شادروان و دسته دختران از ۱۸ تا ۲۵ بهمن برای گردشگران و ساکنان در ۲۴ سئانس اکران شد.

گفتنی است محمدرضا نوایی لواسانی، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش نیز دقایقی در مراسم اختتامیه اکران فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره فجر حضور داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24344
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.