• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

احداث کمپ حرفه‌ای تیم‌های ملی فوتبال در کیش

  • کد خبر : 24325
  • 25 بهمن 1400 - 10:09
احداث کمپ حرفه‌ای تیم‌های ملی فوتبال در کیش

رییس کمیته عمران و زیرساخت فدراسیون فوتبال از احداث کمپ تخصصی فوتبال برای استفاده تیم‌های ملی و سایر باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، عباس صوفی گفت: در نشست با رئیس فدراسیون درباره پیگیری آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مهم فدراسیون شامل ساختمان جدید فدراسیون و پیگیری طرح ملی کمپ تخصصی در استادیوم آزادی (اسپایر) و کمپ تخصصی تیم‌های ملی در جزیره کیش مذاکره شد.

وی با اشاره به تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و شورای عالی مناطق آزاد بیان کرد: با توجه به این تفاهم نامه قرار است کمپ تخصصی تیم‌های ملی برای استفاده تیم‌های ملی و همچنین سایر باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جزیره کیش احداث شود و در این راستا جلسه‌های کارشناسی نیز آغاز شده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا عملیات عمرانی پروژه به صورت فوری از سوی سازمان مناطق آزاد کیش آغاز و با اتمام مرحله اول پروژه، تیم ملی بزرگسالان بتواند اردوی آماده سازی خود را در این کمپ برگزار کند.

صوفی وظیفه این کمیته را پیگیری ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز فوتبال برای تیم‌های ملی در کشور دانست و گفت: باتوجه به مشکلات مالی و نقدینگی موجود امیدوارم با تخصیص بودجه مورد نیاز از سوی فدراسیون و فیفا در یک برنامه ریزی چهار ساله بتوان به اهداف مورد نظر برسیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24325
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.