• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
11

محمدرضا نظری به عنوان سرپرست علوم و فنون کیش منصوب شد

  • کد خبر : 24321
  • 24 بهمن 1400 - 23:20
محمدرضا نظری به عنوان سرپرست علوم و فنون کیش منصوب شد

طی حکمی از سوی محمدرضا لواسانی، محمدرضا نظری به عنوان سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون کیش منصوب شد.

به گزارش کیشوندنیوز، محمدرضا لواسانی، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا نظری را به عنوان سرپرست و عضو هیئت مدیره (موظف) موسسه آموزشی علوم و فنون کیش منصوب کرد.

درحکم محمدرضا لواسانی خطاب به نظری آمده است : با استعانت از خداوند متعال و نظر به تخصص، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست و عضو هیئت مدیره (موظف) موسسه آموزشی علوم و فنون کیش منصوب می شوید. امید است با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر گرانقدرمان در جهت تولید، پشتیبانی و مانع زدایی بکوشیم تا موجبات خشنودی خداوند متعال و رضایتمندی مردم عزیز کشورمان فراهم گردد.

همچنین لواسانی از تلاش های مسعود توفیقی مدیرعامل سابق این موسسه در زمان تصدی این سمت قدردانی کرد.

محمدرضا نظری که دارای مدرک فوق لیسانس EMBA از سازمان مدیریت صنعتی و مدرک عالی دوره مدیریت استراتژیک از BIBS Distance می باشد، دارای سوابق درخشانی در زمینه آموزشی، توسعه بازاریابی و برندینگ است. از سوابق ایشان می توان به عضو یت  در شورای عالی توسعه نرم افزار بومی کشور، عضویت در شورای عالی فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی، عضو مرکزی پژوهشی فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، مدرس دروس بازاریابی و فروش دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، ریاست موسسه آموزشگاه عالی آزاد اندیشه معین، دبیر عالی شورای تجاری سازی و توسعه و صادرات فناوری های نوین مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری، کارشناس برنامه های اقتصادی)مجله اقتصادی اقتصاد ۵ و اقتصاد روز(شبکه های ۴ و ۵ خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

گفته می شود وی دارای اختراعات ثبت شده در زمینه نانو در اداره ثبت اختراع و مالکیت معنوی و صنعتی می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24321
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.