• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

واگذاری سیم کارت دائمی تله کیش با تخفیف ۳۰ درصدی ویژه دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 24256
  • 17 بهمن 1400 - 11:29
واگذاری سیم کارت دائمی تله کیش با تخفیف ۳۰ درصدی ویژه دهه مبارک فجر

اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش” تله کیش” به مناسبت ایام دهه فجر اقدام به فروش ویژه سیم کارت های دائمی تله کیش با ۳۰ درصد تخفیف کرده است.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از‌ روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای افزایش استقبال مشترکین از خدمات تله کیش و حمایت از متقاضیان جدید ورود به شبکه تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش، این اپراتورعرضه سیم کارت دائمی با ۳۰ درصد تخفیف ویژه دهه مبارک فجر را از روز ۱۲ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، مشترکین تله کیش در طرح فروش ویژه سیم کارت دائمی می توانند ضمن بهره مندی از تخفیف در قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد رایگان یک گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه نیز استفاده کنند.

علاقمندان به خرید سیم کارت دائمی تله کیش می توانند در بازه زمانی طرح به فروشگاه آنلاین تله کیش به آدرس sim.telekish.ir و یا نسبت به مراجعه حضوری به دفتر امورمشتریان این اپراتور به آدرس جزیره کیش، بلوار سنایی، ساختمان تله کیش اقدام نمایند.

مشترکین می توانند پس از مراجعه به فروشگاه آنلاین تله کیش به آدرس sim.telekish.ir و انتخاب و رزرو شماره مورد نظر خود ظرف ۳۰ روز با در دست داشتن کد پیگیری و کارت ملی خود با مراجعه حضوری به امور مشتریان تله کیش نسبت به تحویل سیم کارت خریداری شده خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است سیم کارت های اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (تله کیش) با پیش شماره ۰۹۳۴ و از نوع USIM بوده و ضمن ارائه اینترنت نسل چهارم ۴٫۵G علاوه بر جزیره کیش در سایر نقاط کشور قابل استفاده می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24256
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.