• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

حاضر نیستیم هزینه دورهمی عده‌ای را از جیب کیشوندان بدهیم/ اتفاقات عجیبی در واگذاری زیرساخت‌های فرهنگی رخ داده

  • کد خبر : 24218
  • 13 بهمن 1400 - 18:15
حاضر نیستیم هزینه دورهمی عده‌ای را از جیب کیشوندان بدهیم/ اتفاقات عجیبی در واگذاری زیرساخت‌های فرهنگی رخ داده

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با ذکر اینکه حاضر نیستیم هزینه دورهمی عده‌ای را از جیب مردم کیش بدهیم، گفت: رویدادهای پرخرج بی‌فایده که حال مردم کیش را خوب نکند یا گردشگر را به جزیره جذب نکند در دوره‌ای که من هستم برگزار نخواهد شد.

به‌گزارش کیشوندنیوز، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگوی خبری به تشریح برخی از اهداف و برنامه‌های این معاونت پرداخت و گفت: کیش به لحاظ جاذبه‌های ذاتی، ویژگی جذب گردشگر را دارد، در یک نگاه آرمانی آرزوی من این است که کیش قطب همه رویدادهای فرهنگی شود.

وی از حذف برنامه‌های فرهنگی هنری بی‌فایده برای کیشوندان و ناتوان در جذب گردشگر خبر داد و عنوان کرد: رویدادهای پرخرج بی‌فایده که حال مردم کیش را خوب نکند یا گردشگر را به جزیره جذب نکند در دوره‌ای که من هستم برگزار نخواهد شد و مصمم هستیم این دو مورد، محوریت همه برنامه‌های ما باشد.

حسین شمسیان راد افزود: ترجیح ما این است که مردم کیش قبل از دیگران از برنامه‌ها لذت ببرند، خوشحالی بچه‌های کیش برای ما قیمتش بالاست و حاضریم برای آن هرکاری انجام دهیم.

وی اظهار داشت: حاضر نیستیم رویداد پرطمطراق را که هیچ‌ آورده‌ای برای مردم چه به لحاظ حضور گردشگر و چه به لحاظ نشاط اجتماعی ندارد را برگزار کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ادامه داد: حاضر نیستم هزینه دورهمی عده‌ای را از جیب مردم کیش بدهیم. بسیاری از رویدادها، دورهمی یا گعده دوستانه است، از جیب مردم کیش باید کاری کنیم که حال مردم کیش خوب شود، کاری کنیم که اسم کیش پرآوازه شود.

وی بیان داشت: تلاش ما این است که از هنرمندان کیش استفاده کنیم و رویدادهایی را خلق کنیم که بتواند اثر مستقیم در جذب گردگشر یا افزایش روحیه مردم کیش داشته باشد و نگاهمان به جامعه هنری کیش است تا کسانی که به دلالی و زد و بند شهرت دارند، هیچ برنامه‌ای برای کسانی که بخواهند با زدوبند با ارتباط گیری برنامه‌ای را در کیش پیاده کنند وجود ندارد.

شمسیان گفت: وقتی حاضر نیستم هزینه دورهمی بدهیم حتما اعتراض می‌شود، پیام تهدید برای من آمده که اگر فلان برنامه را لغو کنید مصاحبه می‌کنم که شما با فرهنگ کیش مبارزه می‌کنید، دختر و پسر کیش که هیچ کس از آنها حمایت نمی‌کند اما موسیقی و تئاتر و.. بلد است جزو فرهنگ کیش است، اگر آنها احساس کنند هیچ حمایتی از آنها نمی‌شود سرخورده می‌شوند و آسیب اجتماعی به‌وجود می‌آید.

زیرساخت های خوب در حوزه فرهنگی و هنری اما دور از دسترس

این مقام مسئول فرهنگی در رابطه با زیرساخت‌های فرهنگی و هنری کیش اظهار داشت: گاهی ثروت هنگفتی دارید و اما نان خالی می‌خورید، ناراحتی من این است که برای مردم کیش این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: کیش به حاظ زیرساختی فقیر نیست، ولی به‌لحاظ مدیریتی و برخی قراردادها اتفاقات عجیبی رخ داده، زیرساخت‌هایی که به دلیل قراردادهای نادرست از دست مردم خارج شده و نوجوانان و جوانان کیش باید در کلاس‌های خیلی محدود و کوچک فرهنگسراها بروند در حالی که می‌توانست در فضای خیلی آبرومندتر این اتفاق بیافتد.

شمسیان بیان داشت: از این دست زیرساخت‌ها زیاد داریم و امیدوارم به لحاظ حقوقی مشکلات را هرچه سریع‌تر حل کنیم و بتوانیم این زیرساخت‌ها را به چرخه فرهنگی کیش اضافه کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24218
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کانون غذاهای بین المللی بشود