• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تغییر نگاه مدیریت و پرسنل، لازمه استمرار فعالیت شرکت آب و برق کیش

  • کد خبر : 24124
  • 03 بهمن 1400 - 23:31
تغییر نگاه مدیریت و پرسنل، لازمه استمرار فعالیت شرکت آب و برق کیش

مدیرعامل شرکت آب و برق کیش گفت: در مقایسه با سال‌های گذشته، درآمد‌های شرکت ثابت مانده اما هزینه‌ها چند برابر شده است، نمی‌توانیم با همان نگاه و روال قبل پیش برویم، اگر قرار است با همان نگاه باشد این مجموعه محکوم به شکست است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و برق کیش، صبح امروز یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن با حضور مهندس ابوالفضل صدارئیه مدیرعامل شرکت آب و برق کیش و جمعی از بانوان شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس صدرائیه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن این روز را به همه بانوان شرکت تبریک گفت و افزود: حضرت فاطمه(س) الگوی کامل یک زن است و مقام والایی دارد و طبق احادیث ایشان حجت بر همه ائمه معصومین هستند و بانوان می‌توانند این جایگاه را زنده نگه دارند.

وی بیان داشت: همکاران خانم دو مسئولیت سنگین را بر عهده دارند، یکی مسئولیت اجتماعی و شغلی است که بر عهده آنهاست و دیگری مسئولیت سنگین در خانواده است، موضوعی که مردها دغدغه آن را به این شدت ندارند، به‌همین خاطر در شرکت آب و برق کیش نگاه ویژه و خاص به بانوان داریم.

مدیرعامل شرکت آب و برق کیش در ادامه به ضرورت تغییر نگاه برای اداره شرکت پرداخت و گفت: شاید نگاهی که امروز در شرکت وجود دارد، در هیچ دورانی وجود نداشته است، در همه این‌سال‌ها نگاه گذرا با یک سرمایه ذاتی بوده است اما  مجموعه‌ای که امروز شرکت را مدیریت می‌کند با نگاه حفظ و ارتقا این مجموعه تلاش می‌کند.

وی اظهار داشت: در مقایسه با سال‌های گذشته، درآمد‌های شرکت ثابت بوده اما هزینه‌ها چند برابر شده است، نمی‌توانیم با همان نگاه و روال قبل پیش برویم، اگر قرار است با همان نگاه باشد این مجموعه محکوم به شکست است.

صدرائیه به ضرورت تغییر نگاه کارکنان شرکت در دوران جدید مدیریتی پرداخت و گفت: هدف ما این است که با نگاه جدید ان‌شالله این شرکت را پایدار نگه داریم و برای رسیدن به این هدف نیاز به همکاری تک تک مجموعه داریم و باید همکاران هم تغییر نگاه داشته باشند که البته این کار سخت است.

وی گفت: ما ادعا می‌کنیم که بزرگ‌ترین مجموعه کارآفرین کیش هستیم که ۴۰۰ نیروی متخصص داریم، مجموعه‌ای است که علاوه بر اینکه قرار است وظیفه خدمات رسانی را در جزیره انجام دهد، سفره ۴۰۰ نفر نیز به این شرکت گره خورده و برقراری شرایط پایدار و حفظ این مجموعه با این نگاه برای ما یک اصل است.

وی در پایان ضمن اعلام پیام تبریک از طرف رئیس هیئت مدیره شرکت آب و برق کیش، برگزاری این مراسم را به پیشنهاد مهندس اردوبادی عنوان کرد و همچنین با اهدای گل و لوح از بانوان تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24124
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.