• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آسیب طوفان سهمگین به بخشی از شبکه برق هوایی کیش

  • کد خبر : 24070
  • 27 دی 1400 - 22:44
آسیب طوفان سهمگین به بخشی از شبکه برق هوایی کیش

بارش شدید باران و به همراه تند باد، باعث سقوط چند تیر شبکه هوایی برق در کیش شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و برق کیش، سرپرست معاونت بهره‌برداری شبکه توزیع برق شرکت آب و برق کیش گفت: صبح امروز مورخ ۲۷ دیماه ۱۴۰۰ در ساعت ۰۸:۵۰ دیسپاچینگ شبکه توزیع برق اعلام خاموشی در منطقه فاز سه صنعتی کرد و بلافاصله گروه عملیات و اتفاقات و تعمیرات شبکه هوایی در محل حاضر شدند.

وی افزود: مشاهده شد که بر اثر وزش تندباد و باران شدید، تعدادی از تیرهای شبکه هوایی در این منطقه آسیب دیده‌اند و به‌سرعت قسمت معیوب و خسارت دیده از شبکه اصلی جدا شد و در ساعت ۹:۳۰ بخشی از فاز سه صنعتی برق‌دار گردید.

مهندس حسن‌پور ادامه داد: با جدا کردن بخشی دیگر از شبکه آسیب دیده از شبکه اصلی و مانور در شبکه، مابقی این منطقه در ساعت ۱۱:۳۰ برق‌دار شدند و شبکه به حالت عادی بازگشت.

وی اظهار داشت: طول بخش آسیب دیده حدود ۲۵۰ متر است و کار حفاری و کاشت تیرهای جدید آغاز شده و امیدواریم تا بیست‌و‌چهار ساعت آینده این کار را به اتمام برسانیم.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به تمهیدات و اقداماتی که شرکت آب و برق کیش پیش از ورود سامانه بارشی به کیش انجام داده بود، خدا راشکر به‌جز همین مورد، خاموشی دیگری در سطح شبکه نداشتیم و از خسارات احتمالی جلوگیری به‌عمل آمد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24070
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.