• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دعوت حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده از آیت اله رئیسی برای سفر به کیش

  • کد خبر : 24046
  • 25 دی 1400 - 9:46
دعوت حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده از آیت اله رئیسی برای سفر به کیش

امام جمعه کیش گفت: به نمایندگی از مردم و مسئولین کیش از آقای رئیس جمهور دعوت می‌کنم که به‌صورت اختصاصی به کیش سفر کند و مشکلات کیش را حل کند.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و نام‌گذاری این روز برای تکریم مادران و همسران شهدا گفت: حضرت ام‌البنین هم همسر شهید و هم مادر ۴ شهید است، او شخصیت با ایمانی داشت و طبق گفته بزرگان توسل به‌وی گره‌گشاست.

وی افزود: ام‌لبنین به زمان و مسائل مربوط توجه داشت و بی‌تفاوت از مسائل زمان خودش عبور نمی‌کرد و بعد از حادثه کربلا به میدان آمد و جهاد تبیین کرد و هر روز به قبرستان بقیع می‌رفت و شوری به پا می‌کرد.

امام جمعه کیش در ادامه به دیدار تصویری اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از اقشار مختلف مردم قم، پرداخت و گفت: یکی از عواملی که باعث شد قیام ۱۹دی اتفاق بیافتد غیرت دینی در بین مردم و علما بود، همین غیرت دینی در حماسه ۹ دی یا دوران دفاع مقدس هم مشاهده شد.

وی افزود: دشمن برای اینکه این غیرت دینی را از بین ببرد، تصویر نادرستی از این غیرت دینی می‌سازد در حالی که غیرت دینی همراه با عقلانیت و بصیرت است و مقام معظم رهبری و امام خمینی را می‌توان به‌عنوان دو مظهر غیرت دینی همراه با خردمندی نام برد.

حسن زاده اظهار داشت: امروز اگر در حوزه عفاف و حجاب مشکل وجود دارد، باید غیرت دینی را تقویت کنیم و با بی‌پوششی مبارزه کرد وایستاد.

دعوت امام جمعه از رئیس جمهور برای سفر به کیش

وی در ادامه ضمن خیر مقدم به حضور رئیس جمهور و کابینه دولت به استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان منابع فراوانی دارد که می‌توان از این منابع در جهت توسعه استان استفاده کرد، حیف است با این منابع این استان کم‌برخوردار باشد، استان هرمزگان دروازه واردات و صادرات کشور هست.

خطیب نماز جمعه کیش افزود: به نمایندگی از مردم و مسئولین کیش از آقای رئیس جمهور دعوت می‌کنیم که به‌صورت اختصاصی به کیش سفر کند.

وی بیان داشت: جزیره کیش موقعیت خاصی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد دارد و از لحاظ اقتصادی و گردش مالی در ردیف ۱۰ شهر برتر کشور قرار دارد، حرکت کیش در اقتصاد کشور می‌تواند تأثیرگذار باشد، از شما دعوت می‌کنیم سفر اختصاصی داشته باشد و مشکلات کیش را حل کنید.

لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان در کیش

حجت‌الاسلام حسن زاده با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یکی از مراکز اقامتی کیش گفت: این حادثه مایه تأسف بود، لازم است مقررات ملی ساختمان و مباحث ایمنی و آتش‌نشانی در مراحل طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌ها، توسط سرمایه‌گذاران، مهندسان و پیمانکاران پیش‌بینی و رعایت شود.

وی افزود: جان مردم در خطر است و نظارت دقیق و سخت‌گیرانه بدون اغماض دستگاه‌های ناظر بر رعایت قوانین ایمنی نیز لازم و ضروری است.

امام جمعه کیش اظهار داشت: هتل‌هایی که فاقد پایان کارهستند و در حال بهره‌برداری هستند، حتما نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام کنند و هرگونه گسترش شغل و فضا با نظارت مسئولان امر باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24046
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.