• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پایان مرحله نخست طرح بهسازی سفین

  • کد خبر : 23940
  • 15 دی 1400 - 17:23
پایان مرحله نخست طرح بهسازی سفین

طرح بهسازی و زیبا سازی سفین در چند مرحله اجرایی خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، آرش نیک فرجام معاون فنی و عمرانی این شرکت با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی طرح بهسازی معابر و زیبا سازی سفین در چند مرحله اجرایی می شود از پایان مرحله نخست این طرح خبر داد و افزود: در طرح زیباسازی سفین حدود ۴۰ هزار متر مربع از معابر و کوچه های مناطق سفین جدید و قدیم در چند مرحله بهسازی و زیبا سازی می شود که در حال حاضر با پیشرفت بیش از ۲۰ درصد از حجم کلی طرح، مرحله نخست آن به پایان رسیده است .

به گفته نیک فرجام رنگ آمیزی دیوار منازل و زیبا سازی محیطی  برای ایجاد فضایی شایسته شهروندان، کف سازی کوچه ها با هدف رفاه بیشتر خانواده های ساکن و تسهیل تردد عابران و بهینه سازی برخی نقاط شهری در جهت ایمن سازی برای استفاده شهروندان از جمله مواردی است که در این طرح اجرا شده است.
وی تصریح کرد: بهسازی سفین طبق برنامه زمانبندی اجرایی شده و در سال آینده پس از تامین اعتبار مرحله دوم، ادامه می یابد .
معاون فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات با بیان اینکه اعتبار اجرای طرح های عمرانی توسط سازمان منطقه آزاد کیش و البته پس از تایید نهایی طرح های ارائه شده شرکت در کمیته های تخصصی در طول سال تامین می شود اظهار داشت : شرکت عمران آب و خدمات که از شرکت های تابعه سازمان است برای مدیریت بهینه بودجه اختصاص یافته به طرح های توسعه ای و عمرانی ، بر مبنای اولویت و نیاز سنجی این طرح ها را اجرا می کند.
وی افزود: با توجه به گستردگی شمار طرح های توسعه ای و پیشبرد همزمان فعالیت های عمرانی در بیشتر مواقع همزمان چندین طرح در نقاط مختلف شهر در حال اجرا هستند و برخی از آنها همانند طرح بهسازی سفین نیز طی چند مرحله تامین اعتبار شده و تکمیل می شوند.
لازم به ذکر است منطقه سفین در شمال غربی جزیره و در مسیر مرکز شهر به سمت کشتی یونانی و کلبه هور واقع شده است و قدیمی ترین بخش جزیره است که ساکنان بومی کیش بیشتر در این بخش سکونت دارند. بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله خانه تک بادگیر، موزه خانه مردم شناسی بومیان کیش، مساجد و خانه های قدیمی که از جاذبه های گردشگری کیش به شمار می روند در این بخش از جزیره کیش واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23940
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.