• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بیانیه پایگاه خبری تحلیلی “کیشوند نیوز” به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی هفته سبز

  • کد خبر : 2392
  • 07 دی 1395 - 17:27
بیانیه پایگاه خبری تحلیلی “کیشوند نیوز” به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی هفته سبز

به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی هفته سبز پایگاه خبری تحلیلی “کیشوند نیوز” بیانه ای در این راستا صادر کرد.

همه‌ی ما از اهمیت و تأثیر زیبایی فضای سبز و پاکیزگی محیط زیست بر روح و روان انسان آگاه هستیم. محیط زیست بزرگترین دارایی بشر برای تأمین نیازهای مادی و معنوی است و از این رو حفاظت از این دارایی بزرگ امری ضروری است. اندیشه‌ها و رفتارهای سطحی بین انسانی، فشار عظیمی را بر محیط زیست وارد ساخته است. فشارهای حاصل شده بر محیط زیست در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بحران‌های بشری هستند. کمبود آب، از بین رفتن منابع طبیعی، کاهش جنگل ها، آلودگی ها و … از جمله این بحران ها هستند. با وجود کمبودهای فراوانی که در اجرای برنامه‌های آموزش برای آموزش حفاظت از محیط زیست وجود دارد. تصور می‌شود یکی از بهترین راه‌حل‌های فایق آمدن به این مشکلات، نهادینه سازی فرهنگ محیط زیست است.

     همچنین، امروزه مفهوم شهرها بدون وجود فضای سبز موثر در اشکال گوناگون آن قابل مقایسه نیست. شهرها به عنوان کانون‌های تمرکز فعالیت و زندگی انسان‌ها برای اینکه بتوانند پایداری خود را تنظیم کنند چاره‌ای جز پذیرش ساختار و کارکردی متاثر از سیستم‌های طبیعی ندارند. در این میان فضاهای سبز شهری به عنوان جزء ضروری و لایفنک پیکره یگانه شهرها در متابویلسم آنها نقش اساسی را دارا می‌باشد که کمبود آنها می‌تواند اختلالات جدی در حیات شهرها به‌وجود آورد. همان‌طور که وجود فضای سبز بر سبز ماندن روحیه و جامعه اثر دارد، حفاظت و نگهداری و جلوگیری از تخریب آن نیز حائز اهمیت است که امروزه روش‌های نوین علوم فنی مهندسی و کشاورزی در این امر کمک بسیاری به ما می‌دهند.

مطبوعات به عنوان یکی از ابزارهای مهم توسعه، نقش بسزایی در شکوفایی فرهنگ جوامع بشری برعهده دارند و تأثیر مهم آن درگسترش آگاهی عمومی و تبادل افکار و اندیشه ها برکسی پوشیده نیست.

رشد و گسترش رسانه‌های دیجیتالی و الکترونیکی و افزایش کاربرد آنها در تمام ابعاد زندگی روزمره ـ از فعالیت‌های تجاری بزرگ بانکی، خرید و فروش رایانه‌ای و آموزش از راه دور رایانه‌ای گرفته تا آشپزی و کارهای جزئی درون‌خانه ـ فرایند دیجیتالی‌شدن نیز گسترش یافته است و در حال تغییردادن عادات بنیادین ما در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

     در این راستا پایگاه خبری تحلیلی “کیشوند نیوز” با بهره گیری از جوانان متعهد، متخصص و مستعد در زمینه‌های گوناگون و به منظور آگاه سازی کیشوندان از آخرین اخبار و رویدادهای مختلف خبری، پیگیری مشکلات کیشوندان و یا گاهأ ترویج فرهنگ‌سازی مثبت، رسالت خود را به‌عنوان یک پایگاه خبری مستقر در جزیره کیش به اجرا خواهد گذاشت.

     پایگاه خبری تحلیلی “کیشوند نیوز” به‌عنوان یک خبرگزاری مستقل در جزیره زیبای کیش، تریبون همه افرادی است که کیش را عاشقانه دوست دارند و در جهت دستیابی به آرمان‌های توسعه‌ای این جزیره و پیشرفت آن حرکت کنند. باشد که به حول و قوه الهی و با کمک کیشوندان عزیز و به همت مسئولان جزیره کیش – بویژه مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش – بتوان به این مهم دست یافت.

این رسانه برخط به‌عنوان حامی محیط زیست جزیره زیبای کیش و به نمایندگی از کیشوندان، در نمایشگاه بین‌المللی هفته سبز میزبان علاقه‌مندان به طبیعت و آرامش خواهد بود و به نوبه‌ی خود از تمامی کیشوندان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آورد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2392
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.