• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دانشگاه علامه طباطبایی برگزارکننده آموزش های تخصصی در کیش

  • کد خبر : 23917
  • 13 دی 1400 - 13:06

نماینده دانشگاه علامه طباطبایی در کیش، از گشایش مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت افزایی در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، در نشست نماینده دانشگاه علامه طباطبایی در کیش با اصحاب رسانه که صبح روز یکشنبه ۱۲ دی برگزار شد، سید جلیل جوادی، از گشایش مرکز آموزش‌های آزاد و تخصصی و مهارت افزایی در کیش خبر داد و گفت: یکی از برنامه های دانشگاه علامه طباطبایی در کیش برگزاری دوره های تخصصی همراه با گواهینامه های معتبر این دانشگاه است‌.
وی ادامه داد: در نظر داریم آموزش های مقطعی را در فازهای بعدی برگزار کنیم.
جوادی بیان کرد: برگزاری دوره‌های مدیریت ارشد کسب و کار، مدیریت کسب و کار، دوره‌های MBA , DBA، دوره‌های آموزش هتل داری و گردشگری، دوره‌های روانشناسی و آموزش زبان به صورت حضوری و غیر حضوری از برنامه های دانشگاه علامه طباطبایی در کیش است.
وی همچنین افزود: برگزاری دوره هایی برای اصحاب رسانه نیز در دستورکار این دانشگاه قرار گرفته است.
به گفته دکتر جوادی، تفاهم نامه ای بین دانشگاه علامه طباطبایی و جامعه‌ی بازاریان کیش به امضا رسیده است که به موجب این تفاهم نامه، دوره‌هایی در راستای ارتقای سطح علمی تجار، بازرگانان و بازاریان کیش برگزار خواهد شد و فعالین اقتصادی از شیوه‌ی فروش سنتی عبور خواهند کرد.
اولین دوره‌ی این مرکز، دوره‌های MBA است که برای بازاریان در نظر گرفته شده با شهریه حدود ۱۲ میلیون تومان و اوایل بهمن ماه آغاز می شود.
جلیل جوادی گفت: هزینه‌های این دوره‌ها به نسبت سایر دانشگاه‌ها ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر است ومتقاضیان می توانند به صورت اقساط نیز شهریه را پرداخت کنند.
به گفته جوادی مدت زمان برگزاری دوره ها به دو صورت فشرده ۵ ماه و عادی ۱۲ ماه به طول می انجامد.
علاقه‌مندان با مراجعه به سایت دانشگاه و مشاهده‌ی تقویم دوره‌ها، می‌توانند دوره‌های موردنظر خود را انتخاب و ثبت‌نام کنند.
جلیل جوادی اظهار کرد: دانشگاه توجه ویژه ای به کارهای پژوهشی دارد و برنامه داریم از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز دانشجو خارجی جذب کنیم، در حال حاضر ظرفیت پذیرش ۲۰ دانشجو است و در آینده این ظرفیت افزایش پیدا می کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23917
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.