• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آبشیرینکن ۲۵۰۰ مترمکعبی از بهمن ماه وارد مدار تولید می شود

  • کد خبر : 23644
  • 17 آذر 1400 - 15:47
آبشیرینکن ۲۵۰۰ مترمکعبی از بهمن ماه وارد مدار تولید می شود

مدیرعامل شرکت آب و برق کیش گفت: آب شیرین کن تقطیری(MED) با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب تهیه شده و اوایل بهمن ماه به صورت آزمایشی به چرخه تولید اضافه خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز، روز دوشنبه ۱۵ آذر محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از سایت نیروگاه و آبشیرینکن شرکت آب و برق کیش بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت توجه به حوزه آب و برق اظهار کرد: آب و برق از موضوعات مهمی است که باید از تامین آن مطمئن باشیم و نباید به درصدها اکتفا و دلخوش کنیم.

لواسانی در خصوص زمان بندی افزایش ظرفیت تولید برق در جزیره کیش نیز تاکید کرد: طی هفته جاری در جلسه مشترکی که معاونت عمرانی و زیربنایی کیش با مسئولان نیروگاه شمال جزیره خواهند داشت به یک زمان بندی مشخص در خصوص افزایش ظرفیت تولید برق در جزیره کیش خواهند رسید.

فعالیت آب شیرین کن ۲۵۰۰ متر مکعبی جدید از اوایل بهمن

همچنین در این بازدید مدیرعامل شرکت آب و برق کیش از بهره برداری از آب شیرین کن ۲۵۰۰ متر مکعبی در اوایل بهمن ماه ۱۴۰۰خبرداد و افزود: دستگاه آب شیرین کن تقطیری(MED) با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب تهیه شده و اوایل بهمن ماه به صورت آزمایشی به چرخه تولید اضافه خواهد شد.

ابوالفضل صدرائیه در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با آخرین وضعیت اضافه شدن “واحد نیروگاهی” به این شرکت گفت: قرارداد خرید این واحد نیروگاهی در دوره مدیریت قبلی بسته شده و به دلیل وجود مشکلات اجرایی و حقوقی، اکنون به چالشی برای مدیریت جدید و بانک شهر تبدیل شده است.

مهندس صدرائیه در پایان افزود: سعی و تلاش ما این است که به سرعت مشکل را حل و فصل کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23644
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.