• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از کمپ سحر

  • کد خبر : 23480
  • 26 آبان 1400 - 18:24
بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از کمپ سحر

محمدرضا نوایی لواسانی در بازدیدی سرزده از شهرک مسکونی سحر، بر تسریع در رفع مشکلات و نیازهای کارگران ساکن این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش صبح روز سه شنبه۲۵ آبان به همراه جمعی از معاونان این سازمان و عبدالنبی شرفی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات و اعضای هیات مدیره و معاونان این شرکت از شهرک مسکونی سحر بازدید کرد.

لواسانی در این برنامه ضمن گفتگو با ساکنان این شهرک ،  در خصوص بهسازی فضا و امکانات موجود در این مجموعه از جمله نوسازی نمازخانه، تامین اجاق گازهای متعدد برای رفاه بیشتر کارگران، بهسازی فضاها و تامین مواد بهداشتی برای استفاده کارگران ساکن این شهرک و خانواده هایشان دستوراتی صادر و تاکید کرد: مسئولان باید رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی کارگران را به عنوان وظیفه شرعی در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

در بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از این شهرک، مشکلات کاری و معیشتی ازجمله معضلات بیمه و مرخصی های بی حقوق، عدم وجود امنیت شغلی کارگران از سوی پیمانکاران پس از مرخصی های بیش از یک ماه ، دوری از خانواده و عدم امکان استقرار آنها به دلیل هزینه های بالای معیشتی، هزینه های بالای سفر به سرزمین اصلی و دیدار با خانواده از جمله مواردی بود که ساکنان شهرک سحر مطرح کردند.

بر اساس این گزارش افزایش شمار آشپزخانه ها ، تعبیه مهمانسرای شهرک سحر برای حضور خانواده های کارگران همچنین رفع مشکلات پخش سیلندرهای گاز در این مجموعه از دیگر مواردی بود که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش  برآن تاکید کرد.

عبدالنبی شرفی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این بازدید با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با پیمانکاران جهت ساماندهی وضعیت کارگران شهرک سحر تصریح کرد: ایجاد فروشگاه تعاونی جهت عرضه میوه و تره بار و اقلام پرمصرف سوپر مارکتی با قیمت مناسب و پیرایشگاه و آرایشگاه رایگان از جمله برنامه های در حال اجرای شرکت عمران، اب و خدمات در این شهرک است.

به گفته عبدالنبی شرفی، ساخت بیش از ده واحد مسکونی و تخصیص به خانواده های شمار بیشتری از کارگران ، همچنین ایجاد مهمانسرا با هدف فراهم ساختن زمینه سفر ارزان قیمت خانواده کارگران به جزیره کیش و اسکان رایگان آنها از دیگر برنامه هایی است که با هدف تامین رفاه بیشتر کارگران خدماتی و فضای سبز در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات قرار گرفته است.

در این بازدید مقرر شد تا ۳ نماینده از بین ساکنان شهرک برای بررسی هرچه بیشتر موضوعات مربوطه با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کنند.

گفتنی است در شهرک مسکونی سحر در دو بخش مجزا ،  ۱۴۸ واحد به اسکان خانواده ها و  ۹۸ اتاق برای سکونت کارگران مجرد اختصاص یافته است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23480
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.