• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مدیرعامل میکامال: مردم از گرانی مسکن به ستوه آمده‌اند

  • کد خبر : 23483
  • 26 آبان 1400 - 18:28
مدیرعامل میکامال: مردم از گرانی مسکن به ستوه آمده‌اند

سرمایه‌گذار و موسس میکامال مهم‌ترین فاکتور را در آمار بالای مهاجرت معکوس در مدت اخیر، مسکن عنوان، و با تاکید بر توان ساخت ده هزار واحد مسکونی توسط اعضای مجمع سازندگان بر تدوین فرمولی جهت چگونگی آن تصریح کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل شرکت پارس ‌میکاکیش در نشست اعضای مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش که عصر دوشنبه ۲۵آبان‌ماه برگزار شد با بیان این مطلب که اعضای مجمع سازندگان ۸۰درصد پروژه‌های کلان تجاری، هتلی، مسکونی و تفریحی جزیره را راهبری می‌کنند و هرکدام بین ۳۰۰ تا ۵۰۰۱نفر نیرو دارند، گفت: همین ارتباط مستقیم با مشاغل باعث می‌شود که این سرمایه‌گذاران ارتباطی تنگاتنگ با بطن جامعه داشته و خوشحالی آنان به هم پیوسته و وابسته باشد.

نادر کشتکار با اشاره به مشکلات انباشته‌شده از گذشته، افزود: مشکلاتی مانند تحریم در سطح جامعه وجود دارد که کیش را هم مبتلا می‌کند، اما بخشی از مسائل ناشی از خودمحوری، خودباوری و بدسلیقه‌گی بعضی مدیران است که اگر اراده‌ی آن وجود داشته باشد قابل حل می‌باشد، و نباید مشکلاتی که خودمان ایجاد کرده‌ایم با مشکلات کلی جامعه تلفیق شود.

وی تشریح کرد: آیین‌نامه‌ها و انواع کمیته‌ها و شوراها و کمیسیون‌ها با ۸۰درصد افراد مشترک! و تصمیم‌گیری‌های قطعی به سخت شدن فرآیندها منجر می‌شود و اگر اصلاح نشود همکاری بلندمدت را تحت‌تاثیر سوء قرار دهد.

کشتکار با اشاره به اینکه هر مدیری حق دارد اطلاعات لازم خود را جمع‌ کند، به سرپرست سازمان گفت: شما وارد جزیره‌ای شده‌اید و جمعی را در اطراف خود دارید که انسان‌های پیچیده‌ای نیستند پس به اذهان بیمار و ترس‌آفرین توجهی نکنید به افکار بیمار اجازه‌ی بدگویی ندهید.

وی با تاکید بر لزوم بررسی کلان و اصلاح شیوه‌نامه‌های موجود ادامه داد: ما سربازان این مملکت هستیم که در جهت رونق همین مملکت تلاش کرده و بها داده‌ایم، شما نیز با همین دید ما را نگاه کنید، نه دید آنان که خصوصا در یک سال و نیم اخیر، سیستم‌های نظارتی را با هدف انجام نشدن کار می‌ترساندند.

کشتکار ادامه داد: نگاهی ظریف به جزیره نشان می‌دهد که عامه‌ی مردم از گرانی خصوصا در حوزه‌ی مسکن، به ستوه آمده‌اند و این مردم بی‌خبرند که این افزایش‌های سرسام‌آور با سالی دوبار نرخ‌گذاری در سازمان اتفاق می‌افتد، و همه‌چیز به‌تبع آن گران می‌شود و این موارد نه به یک فرد که به یک سیستم غلط سازمانی برمی‌گردد. 

کشتکار مهم‌ترین فاکتور را در آمار بالای مهاجرت معکوس در مدت اخیر، مسکن عنوان، و با تاکید بر توان ساخت ده هزار واحد مسکونی توسط اعضای مجمع سازندگان بر تدوین فرمولی جهت چگونگی آن تصریح کرد و ادامه داد: واکاوی‌ای طی آشنایی با شوراهای مختلف سازمان باید صورت بگیرد و چگونگی کمک مجمع را مشخص کرد.

وی در پایان مجمع سازندگان را دوست خوبی برای سازمان نامید و تاکید کرد: توسعه‌ی پایدار و هم‌گون باید با تلاش همگانی اتفاق بیافتد و این جمع تنها بر محور اقتصاد نچرخیده و در تمام مباحث فرهنگی مذهبی، اجتماعی، سلامت و غیره در دردانه‌ای به‌نام کیش حضور فعال، اصلی و موثر داشته است.

نشست سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش، عصر بیست و پنجم آبان‌ماه در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد و اعضای مجمع به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند و در جهت همراهی با سازمان اعلام آمادگی کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23483
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.