• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تحول در کیش مبنای انتخاب مدیرعامل جدید

  • کد خبر : 23445
  • 24 آبان 1400 - 21:42
تحول در کیش مبنای انتخاب مدیرعامل جدید

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با با اشاره به سوابق مدیرعامل جدید کیش در بخش های اقتصادی، سرمایه گذاری و کار آفرینی دلیل انتخاب نوایی لواسانی را تحول در بخش سرمایه گذاری کیش عنوان کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فیدار، دکتر سعید محمد در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید سازمان منطقه آزاد کیش با تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) با اشاره به بررسی های صورت گرفته از مشکلات ساکنان جزیره کیش انتخاب نوایی لواسانی به مدیریت منطقه آزاد کیش را در راستای ایجاد تحول در عرصه های سرمایه گذاری و اقتصادی جزیره برشمرد.

وی با بیان اینکه مدیران می آیند و می روند و باید دید عملکردهای مدیران با چه شاخصه ای بررسی و چه رویدادهایی در دوره مدیریت هر مدیر اتفاق می افتد؛ بر بررسی عمکرد مدیران توسط سرمایه گذاران و شهروندان به عنوان افراد ذی نفع تاکید کرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اشاره به اینکه عمکردهای مدیران را باید براساس شاخص های لازم که برگرفته از راهبردها و استراتژی هایی که برای یک مجموعه اقتصادی تدوین می شود سنجید اظهار کرد: وقتی این استراتژی ها به برنامه های بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت تبدیل می شود می توان مدیریت ها را ارزیابی و عملکرد ها را محاسبه کرد.

وی با اشاره به راهبردهای تاسیس مناطق آزاد کشورتصریح کرد: تاسیس مناطق آزاد کشور براساس راهبردهای صادرات، سرمایه گذاری، اشتغال، تولید و حل مسائل اقتصادی سرزمین اصلی شکل گرفته است که همه شاخص های در مناطق آزاد به شدت پایین است.

سعید محمد ادامه داد: در صادرات شاخص مناطق آزاد ۲ درصد در تولید ۱ درصد و در سرمایه گذاری ۷ درصد است به همین دلیل است که رهبری دغدغه های بسیاری در حوزه مناطق آزاد دارند و طرح تحول این مناطق را در برنامه ما قرار داده اند و ما در حال برنامه ریزی و تبدیل شاخص ها به اعداد و ارقام هستیم.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایطی سختی قرار دارد اما در مناطق آزاد ظرفیت های بالایی داریم افزود: باید ابتدا از ظرفیت ها استفاده کنیم بعد در مورد تحریم ها صحبت کنیم و تا وقتی از ظرفیت ها استفاده نکرده ایم نمی توانیم به خود بقبولانیم که درست عمل کرده ایم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزود: در نتیجه رهبری به حق از ما مطالبه اجرای طرح تحولی در مناطق آزاد دارند و از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد درخواست می کنیم که سهم کیش نسبت به شاخصه های اقتصادی که در شرایط سخت به اقتصاد سرزمین اصلی کمک کنند تدوین و از سرمایه ها و ظرفیت های بالای کیش در دیپلماسی اقتصادی استفاده کنند تا در ارزیابی ایشان از نوع عملکرد ایشان صحبت کنیم.

وی به سامانه شفافیت نیز اشاره کرد و افزود: این سامانه تکمیل شده و در یکی دو روز آینده با ۱۶ خدمت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت..

سعید محمد خاطر نشان کرد: مشکلات مردم کیش که در سفر اول مطرح شده بود بررسی شده و در سفری در آینده نزدیک نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید.
 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23445
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.