• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

امام جمعه کیش:حماسه نهم دی آتش فتنه را خاموش و راه نفوذ دشمنان به کشور را بست

  • کد خبر : 2337
  • 03 دی 1395 - 20:10

حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور به سالروز حماسه ۹ دی ماه اشاره کرد و آن را یکی از فتنه های بزرگ دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: آگاهی مردم و میثاق آنها با ارزش های انقلاب و نظام به سرعت آتش فتنه را خاموش کرد.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور به سالروز حماسه ۹ دی ماه اشاره کرد و آن را یکی از فتنه های بزرگ دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: آگاهی مردم و میثاق آنها با ارزش های انقلاب و نظام به سرعت آتش فتنه را خاموش کرد.
وی با بیان اینکه در هر انتخاباتی گروهی رای می آورند وگروهی دیگر موفق به کسب آراء نمی شوند اظهار کرد : پس از انتخابات فرد منتخب، رئیس جمهور قانونی همه ملت چه کسانی که به او رای داده باشند چه نداده باشند است.
خطیب جمعه کیش تاکید کرد که مجرای قانونی در هر انتخابات مشخص و معلوم است و امام راحل نیز در آن زمان فرمودند ناظران انتخابات آخرین حرف را می زنند.
وی یاد آور شد : در جریان انتخابات سال ۸۸ تعدادی از طریق مراجع قانونی تائید صلاحیت و وارد صحنه رقابت شدند اما بعد از انتخابات و کسب نکردن رای نباید طوری سخن می گفتند که همان مراجع قانونی که آنها را تائید کرده زیر سووال ببرند،طبیعی است با این روند راه نفوذ دشمن باز شده و جریان فتنه رخ خواهد داد ، چنین جامعه ای دچار غبار خواهد شد .
امام جمعه کیش با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) ایشان را از پیامبران بزرگ الهی دانست و گفت : آن حضرت برای هدایت مردم رنج ها و مصیبت های زیادی را متحمل شدند.
وی تصریح کرد: جهان مسیحیت به معنای واقعی کلمه به حضرت عیسی(ع) اقتدا کند و در تحقق عدالت که آن حضرت به دنبال آن بود کمک کنند تا جنگ و بی عدالتی ها از جهان برچیده شود .
امام جمعه کیش در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه به تشکیل نهضت سواد آموزی در کشور اشاره کرد و گفت :این نهاد پرکار و موفق به قشری از جامعه خدمت کرد که نیازمند یادگیری بود.
حجت الاسلام علیدادی با قدردانی از دست اندرکاران این نهاد به ویژه حجت الاسلام قرائتی خاطر نشان کرد که نهضت سواد اموزی دنیایی دیگر را بر روی افرادی که سواد خواندن و نوشتن را نداشتند باز کرد.
خطیب جمعه کیش به پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت فرودگاه به فرمان حضرت امام راحل اشاره کرد و این روز را به سپاهیان فرودگاه ها و همچنین فرمانده سپاه فرودگاه کیش تبریک گفت و از تلاش های آنان قدردانی کرد.
وی با تاکید بر اینکه ماموریت حفاظت ماموریتی بسیار موفق بوده و همچنان ادامه دارد تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی آماده و منعطف در ماموریت ها است و برای دفاع از انقلاب ، نظام و مردم تلاش می کند تا هر ماموریتی را با موفقیت انجام دهد.
امام جمعه کیش سرعت عمل ،استحکام و انسجام را از دیگر مشخصات سپاه عنوان کرد و گفت: هر ماموریتی که به سپاه واگذار شد آن را به بهترین وجه ممکن و در کمترین زمان به انجام رسانده است .
حجت الاسلام علیدادی در مورد توسعه متناسب با ماموریت های واگذاری به سپاه نیز گفت: هوشیاری ، تکلیف محوری، توانمندی و قدرت نیروهای سپاه قابل تقدیر است و به طور یقین چنین نهادی می تواند ماموریت های واگذار شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
خطیب جمعه کیش به آزادی کامل شهر حلب در سوریه اشاره کرد و اظهار کرد : امروز کسانی که ائتلاف ظاهری ضد داعش را تشکیل داده بودند و مانع حضور جمهوری اسلامی می شدند و به دنبال تصمیم گیری برای سوریه بودند امروز کجا هستند؟.
وی تصریح کرد : امروز ازادی حلب حقانیت و قدرت نظامی جمهوری اسلامی و جوانانی را به معرض نمایش جهانیان می گذارد که به عنوان مدافعان حرم در صحنه های سخت نبرد حاضر شدند و شهر حلب را در کنار دیگر رزمندگان آزاد می کنند .
حجت الاسلام علیدادی به بمباران یمن توسط رژیم آل سعود اشاره کرد و گفت : به چه جرمی این همه بمب بر سر مردمی مظلوم ریخته می شود ؟یمن مظلوم مدتی است زیر چکمه های ننگین آل سعود بمباران می شود اما یک جلسه برای محکوم کردن عاملان آن تشکیل و قطعنامه ای بر علیه آنها صادر نمی شود .
امام جمعه کیش تصریح کرد: زمانی که ترورتست ها در محاصر قرار می گیرند صدای عدالت خواهی کشورهای استکباری گوش فلک را کر می کنند و در شورای امنیت قطعنامه صادر می کنند .
وی گفت: در این میان برخی افراد ساده لوح هم وجود دارند و زمانی که امریکائیان و برخی دیگر از کشورهای استعمار گر سخن از عدالت می زنند تحت تاثیر قرار می گیرند و از آنها حمایت می کنند .
امام جمعه کیش در بخشی از سخنان خود با قدردانی ازمعاونت گردشگری منطقه آزاد کیش برای کنترل قیمت ها در برخی مراکز گردشگری افزود : برخی قیمتها در خدمات مردمی نیز نیاز به کنترل شدید دارد و باید از افزایش بی رویه جلوگیری شود تا موجبات ناراحتی مردم فراهم نشود .
بیانیه یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه کیش به مناسبت پنجم دی ماه سالروز تشکیل حفاظت هوایی کشور به فرمان امام خمینی(ره) در بین دو نماز قرائت شد.
نماز جمعه این هفته جزیره کیش به امامت حجت الاسلام حسن علیدادی با حضور مردم و جمعی از مسئولان در مصلای بزرگ کیش برگزار شد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2337
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.