• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

وعده ها بر اساس ظرفیت های کیش باشد /لزوم استفاده از کیشوندان در مدیریت جزیره

  • کد خبر : 23318
  • 08 آبان 1400 - 18:37
وعده ها بر اساس ظرفیت های کیش باشد /لزوم استفاده از کیشوندان در مدیریت جزیره

امام جمعه کیش خطاب به مسئولان گفت: مسئولان بدانند باید قبل از وعده دادن ظرفیت‌های جزیره را بررسی کنید و بر اساس آن وعده بدهید.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش گفت: بعد از یک سال از هجرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) همراه با تعدادی از بنی هاشم راهی ایران شدند ولی در شهر ساوه گرفتار ماموران عباسی شدند و به قم پناه آوردند و بعد از چند روز رحلت کردند. حضور حضرت معصومه(س) در قم و ایران برکات بسیاری داشته است.

وی  با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی عنوان کرد: چهل سال قبل نوجوانی از قم بلند شد و به جبهه رفت و نارنجک به خودش بست و زیر تانک رفت و با تمام وجودش از کشور و دینش دفاع کرد، این باید درسی برای نوجوانان باشد.

امام جمعه کیش افزود: روز ۱۳آبان محل تلاقی چند حادثه مهم است، حادثه تبعید امام(ره) از عراق به ترکیه و شهادت جمعی از دانش آموزان در دانشگاه تهران در این روز اتفاق افتاده است‌.

وی ادامه داد: حادثه تصرف و‌ تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام نیز در روز ۱۳ آبان رخ داد که اقدامی بسیار شجاعانه بود، تسخیر لانه جاسوسی قدرت آمریکا را در آن زمان متزلزل کرد و امام از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، مبارزه با استکبار خط انبیاست و انقلاب اسلامی استمرار این خط است.

حسن زاده در ادامه با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدای زنجان اظهار داشت: شهر باید به نام شهیدان مزین شود، از شورای شهر و مسئولان کیش می‌خواهیم که خیابان‌ها و کوچه‌های شهر را به اسم همه شهیدان شهر و شهدایی که خانواده‌هایشان در جزیره ساکن هستند، مزین کنند.

وی در ادامه با اشاره به سفر سه روزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد به جزیره کیش بیان داشت: شروع خوبی بود، تشریفات در بدو ورود کنار گذاشته شد و از درب vip وارد نشدند و از همان مسیری وارد شدند که همه مردم وارد می شدند.

خطیب نماز جمعه کیش ادامه داد: مسئولان در استفاده از بیت المال و استفاده از مکان‌های خاص هم باید بیشترین دقت را کنند، مکان خاص اختصاص به مسئولین ندارد و متعلق به همه مردم است، دلیلی ندارد که من مسئول در جای خاصی زندگی کنم و باید هم تراز جامعه زندگی کنیم‌.

وی اظهار داشت: دبیرشورایعالی مناطق آزاد بازدیدهای متعددی داشتند، برخی کارها را به مسئولان سپردند، تقاضا می‌کنم مسئولان بر اساس اولویت به مردم گزارش کار دهند.

حسن زاده افزود: مسئولان بدانند وعده‌هایی که می‌دهید باید قابل اجرا باشد، قبل از وعده دادن ظرفیت‌های جزیره را بررسی کنید و بر اساس آن وعده بدهید.

وی در ادامه به ذکر مطالبه به حق کیشوندان پرداخت و گفت: باید در‌ مدیریت آینده شهر از جامعه محلی حداکثر استفاده شود و تا شهر نیروهای متعهد و متخصص دارد نباید از جای دیگر‌ افراد را وارد جزیره شوند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23318
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.