• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تلاش برای ترویج پیاده‌روی بانوان در کیش

  • کد خبر : 231
  • 22 مهر 1394 - 0:07

مسئول امور بانوان مرکز توسعه سلامت کیش گفت: تلاش داریم طی طرح‌هایی زمان و ساعات پیاده‌روی بانوان ساکن جزیره را افزایش دهیم. مریم هادیان با اشاره به هفته جهانی سلامت زنان (زنان قلب خانواده)، اظهار داشت: طی روزهای گذشته همایش پیاده‌روی جمعی از کارمندان خانم شاغل مرکز توسعه سلامت کیش و جمعی از بانوان ورزشکار […]

مسئول امور بانوان مرکز توسعه سلامت کیش گفت: تلاش داریم طی طرح‌هایی زمان و ساعات پیاده‌روی بانوان ساکن جزیره را افزایش دهیم.

مریم هادیان با اشاره به هفته جهانی سلامت زنان (زنان قلب خانواده)، اظهار داشت: طی روزهای گذشته همایش پیاده‌روی جمعی از کارمندان خانم شاغل مرکز توسعه سلامت کیش و جمعی از بانوان ورزشکار کیش در زمین فوتبال مجموعه المپیک کیش برگزار شد که این برنامه بخشی از برنامه‌های هفته مذکور در کیش بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر نقش زنان در سلامت خانواده گفت: تأمین سلامت زنان علاوه بر تأمین سلامت نیمی از جامعه، سبب حفظ و ارتقای سلامت خانواده و در نهایت سلامت کل جامعه می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: پیاده‌روی به عنوان یکی از مفیدترین، در دسترس‌ترین و کم‌هزینه‌ترین ورزش‌ها به راحتی می‌تواند جایگاه خود را در زندگی روزمره ما پیدا کند.

به گفته هادیان، کافی است قسمتی از مسیری را که هر روزه با اتوبوس، اتومبیل شخصی و … می‌پیماییم با پیاده‌روی طی کنیم یعنی صبح‌ها حدودا ۲۰ دقیقه زودتر از خواب بیدار شویم تا وقت کافی برای پیاده‌روی صبحگاهی در مسیر دانشگاه، محل کار، مدرسه و … داشته باشیم.

این مسئول اضافه کرد: به این ترتیب پیاده‌روی را تنها با ۲۰ دقیقه زودتر بیدار شدن به زندگی خود هدیه کرده‌ایم و به یاد داشته باشیم انجام فعالیت بدنی هر چند کوتاه مدت و با شدت کم تأثیرات مفیدش را بر بدن ما بر جای خواهد گذاشت.

مسئول امور بانوان مرکز توسعه سلامت کیش یادآور شد: برنامه‌هایی در دست داریم که طی آنها در راستای افزایش مدت زمان پیاده‌روی بانوان با هدف ارتقای سلامت آنها در کیش حرکت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=231
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.