• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

پیروزی تیم فوتسال بانوان کیش مقابل قشم

  • کد خبر : 234
  • 22 مهر 1394 - 0:22
پیروزی تیم فوتسال بانوان کیش مقابل قشم

فوتسالیست‌های بانوی کیش در چارچوب یک بازی دوستانه میزبان خود را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دادند. مهسا پازوکی فرزند محمود پازوکی ملی‌پوش سابق و مطرح فوتبال کشور، با ارائه یک بازی درخشان سهم مهمی در نتیجه به دست آمده داشت. این بازی در راستای آماده‌سازی نماینده کیش جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور […]

فوتسالیست‌های بانوی کیش در چارچوب یک بازی دوستانه میزبان خود را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دادند.

مهسا پازوکی فرزند محمود پازوکی ملی‌پوش سابق و مطرح فوتبال کشور، با ارائه یک بازی درخشان سهم مهمی در نتیجه به دست آمده داشت.

این بازی در راستای آماده‌سازی نماینده کیش جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود، انجام شد.

تیم کیش با بکار گرفتن بازیکنانی همچون مهسا پازوکی، مونا خدابخشی، شعله رحیمی، طناز راهنماپور، هلیا شهبازی، یاسمن جنتی، راویسز شهابی، فاطمه پناهنده و فاطمه پورشعایی مقابل حریف خود ظاهر شد ضمن این که راضیه منصوری مهر مسئولیت سرپرستی و مربیگری این تیم را عهده‌دار است.

سه شنبه شب نیز بانوان کیش که با حمایت هیئت فوتبال کیش و شرکت پترو کیان آزما کیش راهی این اردوی تدارکاتی شده‌اند، دومین بازی تدارکاتی خود را نیز مقابل بانوان جزیره قشم برگزار خواهند کرد.

یادآور می‌شود مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور آبان ماه آتی به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد و تیم کیش به عنوان یکی از مدعیان کسب یکی از عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و یا سومی به این مسابقات گام خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=234

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.