• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تقدیر جامعه کلوپ داران وتفریحات دریایی کیش از تیم واکسیناسیون و کادر درمان جزیره

  • کد خبر : 23081
  • 01 مهر 1400 - 12:53

جمعی از اعضاء هیئت مدیره جامعه کلوپ داران و تفریحات دریایی کیش با حضور در تالار شهر و بیمارستان کیش از تلاش ها و زحمات کادر درمان و کمیته واکسیناسیون کیش تقدیر کردند.

به گزارش کیشوندنیوز، به پاس تلاش های شبانه روزی و بی وقفه کادر بهداشت و درمان و کمیته واکسیناسیون، جمعی از اعضاء جامعه کلوپ داران و تفریحات دریایی کیش (آقایان علی اقتصاد مدیرعامل، قاسم نرگسی و حسین باستان، اعضاء هیئت مدیره) با حضور در بیمارستان و تالار شهرکیش از زحمات آنان تقدیر کردند.

دکتر مهران روشن، معاون فنی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در این مراسم با اشاره به اینکه در دوران بحران کرونا انتظار این بود که از کادر بهداشت و درمان حمایت بیشتری شود افزود: در این دوران پرسنل بیمارستان با وجود تلاش های شبانه روز کمتر مورد مهر و تفقد قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در بحران کرونا کادر بهداشت و درمان در شهرهای دیگر امکان بهره گیری از حمایت دیگر نیروهای درمانی از بیمارستان ها و شهرهای مختلف را داشتند افزود: در کیش ما تنها بودیم و می دانستیم که باید به نیروهای خود متکی باشیم و امکان استفاده از نیروهای دیگر بیمارستان ها و شهرها را نداریم زیرا همه کشور درگیر این بحران شدید هستند.

دکتر روشن افزود: در بخش های مختلف بیمارستان اعم از پزشکی، پرستاری، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و دیگر بخش ها جلسات مکرر و قوی برگزار شد و همواره کادر درمان با تمام قوا آماده خدمات رسانی بود.

 نجاتی معاون اجرایی و مالی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش نیز در این نشست به شرایط سخت همه گیری کرونا با سویه دلتا در ماه های اخیر اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری و احتمال گسترش سویه های مختلف به ویژه دلتا به دستور ریاست بیمارستان تمامی پیش زمینه ها آماده شد تا در صورت بحران با کمبودی مواجه نشویم و با این تدابیر در اوج شیوع دلتا در حالی که داخل کشور با کمبود دارو روبرو بودیم در جزیره کیش مشکلی از این نظر به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه واقعا در پیک پنجم در شرایط سخت و بحرانی مانند شرایط جنگی قرار داشتم افزود: عبور از این پیک ممکن نبود مگر با همدلی و همراهی تمامی همکاران که با تمام وجود و به صورت شبانه روزی پای کار بوده و به بیماران خدمات رسانی می کردند.

اعضاء جامعه کلوپ داران و تفریحات دریایی کیش همچنین با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل تالار شهر حضور یافته و از تلاش های کمیته واکسیناسیون که متشکل ازجمعی ۳۰ نفره از تلاش گران عرصه های خدمات در مرکز بهداشت و درمان جزیره کیش بود با اهداء گل و امکان بهره گیری از خدمات رایگان تفریحات دریایی کیش برای هر دو مجموعه بود تقدیر کردند.
 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23081
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.