• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

بازگشت سومین هواپیمای زمینگیر کیش ایر به ناوگان پرواز

  • کد خبر : 22871
  • 05 شهریور 1400 - 15:53
بازگشت سومین هواپیمای زمینگیر کیش ایر به ناوگان پرواز

سومین هواپیمای زمینگیر شرکت هواپیمایی کیش از نوع جت فوکر F100 پس از پایان موفقیت آمیز چک تعمیراتی و تعمیر موتور با تلاش کارشناسان معاونت مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی کیش و توان داخلی شرکت های تعمیراتی، وارد ناوگان عملیاتی این شرکت گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش به نقل از معاونت مهندسی و تعمیرات کیش ایر، پس از تغییرات مدیریتی صورت گرفته در اردیبهشت ماه سال جاری در این شرکت و در راستای سیاست های جدید مبنی بر گسترش ناوگان و بازگرداندن هواپیماهای زمینگیر پس از اتمام چک های سنگین تعمیراتی و تامین قطعات، مطابق برنامه ریزی انجام شده توسط معاونت مهندسی و تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن سومین هواپیمای زمینگیر کیش ایر با رجیستر EP-LCR از نوع جت فوکر F100 به ناوگان عملیاتی کیش ایر پیوست.

🔸این هواپیما که با تلاش متخصصان داخلی چک تعمیراتی وتعمیر موتور خود را در اوج تحریم ها و شرایط سخت کرونایی به پایان رساند، پس از انجام پرواز آزمایشی موفقیت آمیز، پروازهای برنامه ای خود را آغاز خواهد کرد.

🔸با بازگشت این هواپیما، صد صندلی (بدون احتساب قانون ظرفیت پذیرش ۶۰% در پروازهای داخلی) به ظرفیت ناوگان هوایی کشور و کیش ایر افزوده شد‌.

🔸گفتنی است پیش از این یک فروند هواپیمای جت مکدانل داگلاس MD و یک فروند هواپیمای ایرباس A321 پس از پایان چک سنگین و تعمیرات موتور با استفاده از توان داخلی به ناوگان عملیاتی این شرکت بازگشته بودند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22871
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بازگشت هواپیمای زمینگیر شده تبریک