• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

واگذاری ۱۴۰۰دستگاه کارتخوان توسط مؤسسه اعتباری کوثربه تاکسیرانان کیش

  • کد خبر : 2273
  • 29 آذر 1395 - 20:20
واگذاری ۱۴۰۰دستگاه کارتخوان توسط مؤسسه اعتباری کوثربه تاکسیرانان کیش

رئیس شعبه کیش موسسه اعتباری کوثر گفت: شعبه کیش کوثر در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد و با توجه به ایجاد بسترهای مناسب، عملکرد مثبت و ارائه خدمات نوین بانکی توانسته در میان تولیدکنندگان، کسبه، فعالان اقتصادی، اقشار و اصناف فعال منطقه آزاد کیش جایگاه خوبی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز ، با حضور معاونین و مدیران شبکه حمل و نقل و شرکت پککو در منطقه آزاد کیش طرح واگذاری حدود ۱۴۰۰ فقره دستگاه کارتخوان سیار موسسه اعتباری کوثر به تاکسیرانان جزیره کیش آغاز شد.
حمید گلی رئیس شعبه کیش این موسسه گفت: موسسه اعتباری کوثر با گذشت مدت اندکی از فعالیت در نظام بانکی توانسته با تأکید بر سرمایه های انسانی جوان و متخصص و توسعه خدمات الکترونیک رضایت مشتریان را کسب کند.
رئیس شعبه کیش موسسه اعتباری کوثر افزود: شعبه کیش کوثر در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد و با توجه به ایجاد بسترهای مناسب، عملکرد مثبت و ارائه خدمات نوین بانکی توانسته در میان تولیدکنندگان، کسبه، فعالان اقتصادی، اقشار و اصناف فعال منطقه آزاد کیش جایگاه خوبی داشته باشد.
وی با اشاره به شعار”کیش نخستین شهر بدون پول نقد در کشور” از سوی رئیس کل بانک مرکزی گفت: موسسه اعتباری کوثر با تلاش بی وقفه و بهره گیری از جدیدترین فناوری ها در جهت جامه عمل پوشاندن به شعار مزبور تلاش می کند.
گلی تصریح کرد: با فعالیت هوشمندانه و تاثیر گذار فعالان حوزه بانکی کشور در ارائه خدمات نوین الکترونیکی در حوزه پرداخت می تواند ضمن ایجاد آسایش و راحتی هموطنان عزیزمان در سراسر کشور از هزینه های تولید و نگهداری اسکناس بکاهد .
وی خاطرنشان ساخت: با آغاز این طرح از این پس در تمام تاکسی های فعال در جزیره کیش دستگاه های کارتخوان جدید موسسه اعتباری کوثر نصب و تاکسیرانان و هموطنان گرامی می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.
لازم به‌ذکر است با اهدا دستگاه کارتخوان این دو تاکسیران منتخب توسط رئیس محترم شعبه کیش این طرح عملیاتی شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2273
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.