• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نایب رئیس مجلس: بیشتر مناطق آزاد از مزاحمت دولتی‌ها ‌گلایه دارند/ بر واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی تاکید داریم

  • کد خبر : 22650
  • 10 مرداد 1400 - 17:06
نایب رئیس مجلس: بیشتر مناطق آزاد از مزاحمت دولتی‌ها ‌گلایه دارند/ بر واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی تاکید داریم

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر مناطق آزاد از مزاحمت دولتی‌ها و برخی قوانین در جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گلایه دارند.

به گزارش کیشوندنیوز، علی نیکزاد در جریان سفر به استان آذربایجان غربی از منطقه آزاد ماکو، اظهار داشت: منطقه آزاد ماکو دچار برخی مسائل و مشکلات آن از حیث توسعه راه‌ها، فاضلاب، چهارخطه کردن راه‌ها و بحث مدارسی است که باید تعیین‌تکلیف شوند.

وی تصریح کرد: همچنین سد کرم‌آباد پلدشت نیز باید افتتاح شود و مهمتر از آن موضوع«جایگاه» مناطق آزاد در کشور است که باید در مجلس کمک شده و منطقه آزاد نیز پای کار باشد تا بتوان مناطق آزاد را در جهت صادرات‌محور بودن و ایجاد اشتغال توسعه داد.

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد ماکو با ۳۹۷ هزار هکتار وسعت کارهای خوبی انجام داده و توسعه مطلوبی داشته است و باید از این پس توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مناطق آزاد از مزاحمت دولتی‌ها و برخی قوانین در جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گلایه دارند افزود: باور مجلس شورای اسلامی، واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی بدون مزاحمت و بدون قوانین و مقررات و دولتی‌هاست تا خود بتوانند با نظارت، هدایت و حمایت دولت، در منطقه آزاد به فعالیت خود ادامه دهد./تسنیم

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22650
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.