• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تکذیب قرنطینه کامل کیش

  • کد خبر : 22599
  • 04 مرداد 1400 - 16:41
تکذیب قرنطینه کامل کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش اعلام اعمال قرنطینه جزیره کیش از سوی مقام غیر مسئول در کیش را تکذیب کرد و گفت: تاکنون تصمیمی برای قرنطینه کردن جزیره و اعمال محدودیت شغلی در ستاد مقابله با کرونا کیش به تصویب نرسیده است.

به گزارش کیشوندنیوز، در پی انتشار شایعاتی مبنی بر تعطیلی و قرنطینه کامل کیش، دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش ضمن تکذیب این موارد گفت: هیچگونه تصمیمی تا به امروز برای قرنطینه جزیره کیش و اعمال محدودیت‌های شغلی گرفته نشده است.

وی افزود: تصمیمات در این زمینه در شورای سلامت کیش گرفته خواهد شد و حتما بعد از تأیید نهایی به‌صوت رسمی توسط سخنگوی شورای سلامت و  از طریق رسانه‌های رسمی کیش منتشر خواهد شد.

سخنگوی شورای سلامت کیش اظهار داشت: از مردم خواهش می‌کنم که به این گونه شایعات توجه نکنند و هرگونه اطلاع رسانی را در این زمینه از رطریق رسانه‌های رسمی، روابط عمومی‌ها و از زبان سخنگوی شورای سلامت دریافت کنید.

وی افزود: در شرایط فعلی انتشار اینگونه شایعات می‌تواند باعث اختلال روانی جامعه شود و خواهش می‌کنم که به این شایعات دامن زده نشود.

دکتر رضانیا در پایان تأکید کرد: در بازرسی‌های میدانی مشخص شد که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمتر از ۶۰درصد رسیده است، اگر این میزان به بالای ۸۵ درصد ارتقا پیدا نکند شیوع گسترده بیماری کنترل نخواهد شد و مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22599
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.