• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

۵۰ ساله های هرمزگانی چگونه واکسن کرونای خود را دریافت کنند؟

  • کد خبر : 22528
  • 28 تیر 1400 - 2:11
۵۰ ساله های هرمزگانی چگونه واکسن کرونای خود را دریافت کنند؟

سختگوی علوم پزشکی هرمزگان گفت: پنجاه ساله های دارای پرونده سلامت الکترونیک ،که تا کنون پیامک نوبت واکسن دریافت نکرده اند در سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش کیشوندنیوز، دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: به جهت تسریع در روند انجام واکسیناسیون  افراد ۵۰ سال به بالا که پرونده الکترونیک دارند  ولی تا کنون پیامک دریافت نکرده اند وارد سامانه salamat.gov.ir  مخصوص ثبت نام افراد بالای ۵۰ سال ساکن استان هرمزگان شده و ثبت نام کنند.

سخنگوی دانشگاه با بیان اینکه این سامانه مخصوص افراد بالای ۵۰ سال که دارای پرونده الکترونیک سلامت هستند می باشد گفت: از این پس افراد بالای ۵۰ سال پرونده دار که در سامانه سیب ثبت نام شده اند  ، می توانند وارد سامانه مذکور شوند و با ارائه مشخصات از زمان ، مکان و ساعت دریافت واکسن مطلع شوند.

دکتر نوروزیان  در ادامه گفت:  در خصوص افرادی که پرونده الکترونیکی ندارند متعاقباً اعلام خواهد شد به چه صورت اقدام نمایند

 وی در خصوص مزایای این نوع ثبت نام گفت : با ثبت نام در سامانه افزایش سرعت عمل در واکسیناسیون را شاهد خواهیم بود و همچنین افراد دارای پرونده الکترونیک سلامت که شماره تماس شان  تغییر کرده باشد هم میتوانند به این طریق پیامک دریافت کنند.

 وی با عنوان اینکه امیدواریم به زودی تمامی افراد ۵۰ سال به بالا در کل استان هرمزگان واکسینه شوند افزود:  از تمام شهروندان خواهشمندیم جهت دریافت واکسن وارد سامانه شود و بدون توجه به نوع واکسن از واکسیناسیون استقبال کنند
 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22528
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. کیش تو لیست شهرها ی سایت نیست