• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اطفا ۲۶ حریق توسط آتش نشانی در خردادماه

  • کد خبر : 22515
  • 26 تیر 1400 - 12:32
اطفا ۲۶ حریق توسط آتش نشانی در خردادماه

آتش نشانان اداره آتش نشانی و ایمنی کیش در خرداد امسال با ٢۶ مورد عملیات اطفاء حریق و همچنین ۶١ مورد عملیات امداد و نجات، به ساکنان و گردشگران ارائه خدمات کرده اند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، آتش نشانان اداره آتش نشانی و ایمنی کیش در خرداد امسال با ٢۶ مورد عملیات اطفاء حریق و همچنین ۶١ مورد عملیات امداد و نجات، به ساکنان و گردشگران ارائه خدمات کرده اند.

بیشترین ماموریت‌های اداره آتش نشانی کیش در این ماه، اطفاء آتش سوزی درساختمان های مسکونی، اداری و تجاری بوده که به علت ایرادات فنی در سیستم های برق رسانی و اسپلیت رخ داده است. همچنین امداد رسانی و نجات درحوادثی چون مزاحمت خزندگان وحشرات موذی، تصادف، غرق شدگی در دریا، و یا نقص فنی آسانسورها صورت گرفته است. در طی این ماه همچنین۵۶ مورد بازدید از وضعیت ایمنی اماکن و ساختمان ها و بررسی نقشه های سیستم های ایمنی انجام شده است. در همین مدت ۵۵۰ نفرساعت کلاس های آموزشی تخصصی نیز برای کارکنان آتش نشانی و کیشوندان کیش برگزار شد.

توصیه و درخواست آتش نشانان کیش از کیشوندان و گردشگران عزیز، رعایت توصیه های ایمنی و رفع موارد ناایمن در ساختمان ها است که نقش موثری در پیشگیری از بروز حوادث و آتش سوزی ها و وارد شدن خسارات مالی و جانب احتمالی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که آتش‌نشانی جزیره کیش از جمله بخش های تحت مدیریت این شرکت، با ۳ ایستگاه فعال و ۶۴ نیروی عملیاتی، ۳ دستگاه خودروی اطفای سبک و ۶ دستگاه خودروی اطفای سنگین، یک دستگاه خودرو نردبان ۵۵ متری، یک دستگاه خودروی امداد و نجات، یک دستگاه تانکر آبرسان برای ارایه خدمات ایمنی و آتش نشانی و حفاظت از جان و اموال افراد در برابر حوادث و آتش سوزی ها در این جزیره زیبا فعالیت می‌کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22515
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.