• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دریافت ۵.۵ مگاوات برق از نیروگاه جنوب کیش

  • کد خبر : 22469
  • 21 تیر 1400 - 23:47
دریافت ۵.۵ مگاوات برق از نیروگاه جنوب کیش

مدیرعامل شرکت ماهتاب کیش( نیروگاه جنوب کیش) گفت: در هفته آینده تا میزان ۷ مگاوات دیگر برق رسانی به مراکز حساس جزیره از طریق این شرکت انجام می شود.

به گزارش کیشوندنیوز، حسین قطبی اظهار کرد: پیرو جلسات هفته گذشته فی مابین سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت آب و نیروی ماهتاب کیش و تاکید امامت محترم جمعه مبنی بر حفظ آسایش کیشوندان در تابستان جاری و پس از وصول درخواست از شرکت آب و برق کیش، از ساعت ۸:۰۰ صبح روز شنبه همکاران و متخصصین دو شرکت با انجام هماهنگی های فنی لازم جلساتی را برگزار نمودند و در نهایت در ساعت ۱۵:۰۰ شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ تا سقف ۵/۵ مگاوات از سوی نیروگاه ماهتاب کیش از طریق پست میدان حافظ تحویل شرکت آب و برق کیش گردید.

بدین ترتیب بخش مهمی از فازهای شهرک مسکونی صدف به شبکه برق شرکت ماهتاب کیش متصل گردیدند.

گفتنی است مقرر شد در هفته آینده و پس از انجام هماهنگی لازم، از طریق مرکز تبادل دوم، تا میزان ۷ مگاوات دیگر برق رسانی به مراکز حساس جزیره نظیر پایگاه هوایی و شرکت نفت فلات قاره از طریق شرکت ماهتاب کیش برق رسانی گردند.

امید است با ایجاد هماهنگی و همکاری مستمر علاوه بر موضوع تبادل در تابستان، شاهد افزایش نفوذ شبکه و توزیع برق مازاد موجد برای جبران کمبود برق در سایر نقاط جزیره باشیم.

مشکلات به وجود آمده در خصوص قطعی های برق در جزیره کیش طی هفته های گذشته و حساسیت های پیش آمده موجب شد تا با همکاری دو نیروگاه شمال و جنوب علاوه بر بهره گیری از افزایش ظرفیت تولید نیروگاه جنوب و کاهش فشار بر روی مولدهای نیروگاه شمال مشکلات برق جزیره کیش که به دلایل مختلف موجبات نگرانی را در کیشوندان به وجود آورده بود مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22469
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.