• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

عبدالنبی شرفی جایگزین طیبی در شرکت عمران، خدمات شد

  • کد خبر : 22219
  • 17 خرداد 1400 - 16:24
عبدالنبی شرفی جایگزین طیبی در شرکت عمران، خدمات شد

طی حکمی از سوی جعفر آهنگران، عبدالنبی شرفی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش کیشوندنیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش صبح دوشنبه ۱۷ خرداد با حضور ناصر آخوندی، مصطفی خانزادی، سعید پورعلی، ابوالفضل طیبی، عبدالنبی شرفی و جمعی از مدیران منطقه آزاد کیش در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

عبدالنبی شرفی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش ضمن تشکر از مسولان و هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر تخصص و نظامند بودن اقدامات انجام شده در این شرکت اشاره داشت و تصریح کرد: از اهداف کلی و مهمترین وظایفی که پیگیر خواهم بود؛ تسهیل و تسریع استاندارد سازی ساخت و ساز، حل مشکلات پیش رو و پاسخگویی به نیازهای ساکنان کیش است.

شرفی در ادامه با ذکر اینکه از طرح های خلاقانه و نو آورانه نیز استقبال می کنیم اظهار داشت: ارتباط بدون واسطه با مردم، تدوین برنامه کوتاه مدت برای رفع مشکلات و برنامه دراز مدت برای طرح هایی که به نفع ساکنان کیش است از جمله برنامه های آتی ما است.

در پایان این مراسم مصطفی خانزادی معاون فنی و زیر بنایی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، به نمایندگی از جعفرآهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عبدالنبی شرفی را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش معرفی و از خدمات ارزنده ابوالفضل طیبی نیز با اهداء لوح تقدیر قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که عبدالنبی شرفی یکی از کیشوندان است که در دوره قبل شورای شهر با کسب بیشترین آرا به عنوان نفر اول وارد این شورا شد، وی هم اکنون ریاست هیئت تنیس جزیره را نیز بر عهده دارد. 

بیشتر بخوانید: پایان اما و اگرها و آغاز تغییرات جدید با صدور حکم آهنگران

متن حکم آهنگران برای شرفی بدین شرح است:

در حکم جعفر آهنگران خطاب به شرفی آمده است: نظر به تجارب و سوابق ارزنده ، آشنایی به امور شهری و عمرانی بدینوسیله جنابعالی را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات بر می گزینیم. انتظار می رود با همراهی و تشریک مساعی فعالانه همه بخش های درون و برون سازمانی، جزیره زیبای کیش بیش از گذشته، شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات شهری و افزایش سطح امور رفاهی و تفریحی باشد.

نقش شرکت یاد شده در تحقق چشم انداز ” کیش برای همه ” برجسته و تعیین کننده است، به یقین از تمام ظرفیت برای دستیابی به آن استفاده خواهد شد.

لازم است زیبایی شهری، عمران و آبادانی با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی به سراسر جزیره تعمیم یابد. از خدای بزرگ برای جنابعالی توفیق خدمت بیشتر به کیشوندان عزیز را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22219
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام
    احسنت و هزار آفرین بر مدیرعامل سازمان آقای آهنگران؛ فقط جای سوال است در جلسه ای که آقای سرافراز با مدیران شرکت عمران خدمات داشت ایشان اقای طیبی را مدیری که مصداق نظر مقام رهبریست نامید مدیر جوان جهادی انقلابی ؛ و مدیری که نتایج عملکردش درخشان و موجب رضایتمندی کیشوندان ، سرمایه گذاران و … است حالا بعد یک هفته این مدیر جوان جهادی موفق را که خودتان تاکیید کردین را یکشبه کنار میگذارید انهم در یکماه و نیم مانده به پایان دولت احسنت به مدیریت شما اقای اهنگران که با این عملکرد شما حالا حالاها باید کیش ضربه توقف پروژه ها ، بلا تکلیفی کارها و …. را بخورد و بیت المال و پول مردم به فنا رود . فازت چیه آقای آهنگران ، لکه ننگ رو کنار جای مهر روی پیشونیت نشاندی . یا حق

  2. سلام راستی ایشون مگه از شورای شهر استئفا داده که اومده شرکت عمران خدمات اصلا هم غیر قانونی نیست تازه کاندید دوره بعد شورای شهر هم هست البته بازم غیر قانونی نیست . عجب شیر تو شیریه تو این کیش