• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

وعده دو هفته‌ای آذری جهرمی برای بهبود وضعیت اینترنت کیش

  • کد خبر : 22171
  • 07 خرداد 1400 - 17:55
وعده دو هفته‌ای آذری جهرمی برای بهبود وضعیت اینترنت کیش

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان قول داد که تا دو هفته آینده با نصب ۴ دکل مخابراتی وضعیت اینترنت کیش بهبود یابد.

به‌گزارش کیشوندنیوز، وزیرفناوری و اطلاعات کشورمان در سفر دو روزه خود به جزیره کیش در حاشیه مراسم رونمایی از دو پهپاد پستچی، در پاسخ به درخواست خبرنگاران مبنی بر وضعیت نامطلوب اینترنت در جزیره به تشریح سه مشکل موجود پرداخت و اظهار داشت: مشکل اصلی اینترنت در کیش، نداشتن پشتیبان مسیر فیبر نوری بود که در حال حاضر برای کیش، قشم و خارک مسیر پشتیبان را کشیدیم و این مشکل برطرف شد.

وی افزود: مشکل بعدی ناشی از اختلال فرکانسی کشور عربستان روی شبکه موبایل کیش است، برای این موضوع هم مذاکره می‌کنیم تا کشور همسایه قدرت فرکانس‌هایش را کاهش دهد و هم اینکه با گسترش ۵جی در کیش این مشکل رفع خواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی مشکل سوم را نبود دکل‌های مخابراتی کافی در سطح جزیره عنوان کردو افزود: ۴ سایت مخابراتی جدید باید در کیش ایجاد شود که به‌‌ویژه در منطقه غربی بتواند پوشش مناسب‌تری ایجاد کند، مقرر شد که ظرف دو هفته این کار انجام شود.

وی در پایان گفت: الان هم وضعیت اینترنت جزیره بد نیست، متوسط سرعت ۱۴mb/s است ولی باید خیلی بهتر از این حرف‌ها باشد و متوسط سرعت مطلوب ما برای کیش ۴۰mb/s است که تا دو هفته آینده وضعیت مطلوب‌تری را برای اینجا شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ ملیحه ذاکررضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22171
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداوند ایشالا آقاى جهرمى و حفظ کنه و سریع تر هم به وضعیت اینترنت کیش رسیدگى بشه.