• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

امضا تفاهم نامه شرکت پرداخت اول کیش با ناوگان تاکسیرانی کیش جهت هوشمندسازی در پرداخت

  • کد خبر : 22132
  • 06 خرداد 1400 - 0:22

تفاهم نامه ای همکاری جهت هوشمند سازی پرداخت در ناوگان تاکسیرانی جزیره کیش بین شرکت پرداخت اول کیش و جامعه تاکسیرانی کیش به امضا رسید .

به گزارش کیشوندنیوز عصر روز سه شنبه ۴ خرداد تفاهم نامه ای برای هوشمند سازی پرداخت در ناوگان تاکسیرانی جزیره کیش بین شرکت پرداخت اول کیش (اپلیکیشن جیرینگ) و جامعه تاکسیرانی جزیره کیش به امضا رسید .
شرکت پرداخت اول کیش از مجموعه شرکت های همراه اول می باشد که در زمینه کیف پول موبایلی فعالیت می کند .
جیرینگ اولین شرکت ارائه دهنده کیف پول موبایلی در ایران می باشد که بیش از ۳۷ میلیون کاربر از این اپلیکیشن استفاده می کنند .
حسام حبیب الله مدیرعامل شرکت جیرینگ ورود به بخش حمل و نقل جزیره کیش را نوید بخش اتفاق های جدید در کیش دانست و گفت : شرکت جیرینگ بعد از فعال کردن کیف پول در قسمت فروشگاهی در سطح کشور در طی چند هفته گذشته با ورود به بخش پرداخت تاکسی اینترنتی جزیره کیش بخش دوم پذیرنده کیف پول را فعال کرد و در آینده نزدیک ، فعالیت جدید خود را بخش گردشگری کیش شروع می کند .
در این نشست امیر سوداگران معاون فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش نیز بیان کرد : امضا این تفاهم نامه منجر به تحولی نوین در مسیر دستیابی به اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی شهری و هوشمندسازی حمل و نقل شهری مقدمه و زیرساخت شهر هوشمند کیش خواهد بود.
در ادامه امیرحسین خدایی، مدیرعامل شرکت توسن و کرانه به نمایندگی از شرکت‌های فعال در صنعت تاکسیرانی جزیره کیش درباره امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: «پس از گذر از چالش‌های فراوان در این مدت ، جامعه تاکسیداران کیش با همکاری شرکت جیرینگ در مسیر عملیاتی سازی سرویس بومی تاکسی اینترنتی کیش قرار گرفت و خوشحالیم که نوید ارائه خدمات هوشمند تاکسی اینترنتی ایمن، سریع و در قالب حمل‌ونقلی بومی را به کیشوندان و گردشگران جزیره زیبای کیش بدهیم.»

ملیحه سادات ذاکررضوی


عکس : سمیه نوبهار

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22132
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.