• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اجاره ماشین ارزان در کیش

  • کد خبر : 22087
  • 28 اردیبهشت 1400 - 11:26
اجاره ماشین ارزان در کیش

در این مطلب قصد داریم نکاتی را در خصوص اجاره ماشین ارزان در کیش ذکر کنیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

بسیاری از افراد ترجیح میدهند که هنگام سفر به جزیره کیش، اقدام به اجاره خودرو کنند. قیمت رنت ماشین یکی از مواردیست که برای اکثر توریست های کیش حائز اهمیت است. در این مطلب قصد داریم نکاتی را در خصوص اجاره ماشین ارزان در کیش ذکر کنیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

قبل از اینکه به موضوع قیمت و هزینه بپردازیم، کمی در خصوص شرایط و قوانین رانندگی و کرایه خودرو در کیش توضیح دهیم. 

رانندگی در کیش با آنچه که در سرزمین اصلی مشاهده می کنیم کاملا متفاوت است. در این جزیره تمامی مواردی که در آیین نامه راهنمایی و رانندگی ذکر شده است رعایت می شود. از راهنما زدن هنگام پیچیدن حتی در کوچه های فرعی گرفته تا تمیز بودن خودروی شما! عدم رعایت قوانین و مقررات جریمه و توقیف اتومبیل را به همراه خواهد داشت.

قوانین رانندگی در کیش

  1. حداکثر سرعت در معابر ۵۰ کیلومتر و در جاده ها ۷۰ الی ۸۰ کیلومتر می باشد. تخطی از این سرعت توسط دوربین ها و یا ماموران پلیس برخورد قاطعانه در پی خواهد داشت.
  2. بوق زدن در کیش جز در مواقع اضطراری ممنوع می باشد. با هرگونه آلودگی صوتی برابر قانون برخورد می شود.
  3. پیچیدن به طرفین بدون راهنما، باعث جریمه شدن خودرو شما خواهد شد.
  4. هنگام ورود به میادین، حق تقدم با خودرویی است که دور میدان می باشد. لذا تا عبور آن خودرو شما حق ندارید وارد میدان شوید.
  5. مقررات حق تقدم در جزیره کیش به شدت رعایت می شود. هنگامی که از فرعی به اصلی وارد می شوید، حواستان به این موضوع باشد.
  6. پرتاب زباله از پنجره خودرو اکیدا ممنوع است و با فرد متخاطی، برخورد می شود.
  7. برابر مقررات، صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی ممنوع است.
  8. سرنشین های جلو حتما باید کمربند ایمنی خود را بسته باشند.
  9. چنانچه خودرو شما کثیف باشد، ماموران راهنمایی و رانندگی شما را جریمه خواهند کرد.
  10. هنگام غروب آفتاب و پس از آن، الزاما باید چراغ های اتومبیل شما روشن باشد. در غیر این صورت باعث جریمه شدن شما خواهد شد.

حال که کمی با تفاوت های رانندگی در کیش و سایر نقاط کشور آشنا شدیم، لازم است قوانین اجاره خودرو در کیش را هم ذکر کنیم:

  • برای اجاره هرنوع ماشین در کیش، شما باید دارای گواهینامه رانندگی باشید که حداقل یک سال از صدور آن گذشته باشد. 
  • مبلغ ۴ الی ۱۰ میلیون تومان جهت ودیعه از شما اخذ می گردد و هنگام عودت خودرو به حساب شما واریز خواهد شد. در ضمن می توانید به اندازه مبلغ خودرو چک بگذارید و دیگر ودیعه نقدی را نپردازید.
  • مبلغ ۳۰۰ الی ۷۰۰ هزارتومان به عنوان ضمانت خلافی از شما اخذ می گردد که ۱۰ الی ۱۵ روز پس از عودت خودرو در صورتی که جریمه نشده باشید، به حساب شما واریز می شود
  • شما مسئول هرگونه آسیب به بدنه و داخل خودرو هستید. لذا هنگام تحویل خودرو تمامی بدنه و داخل اتاق ماشین را با دقت بررسی کرده و هر مشکلی که رویت کردید را به رویت شخص یا شرکت اجاره خودرو برسانید.
  • در صورتیکه شما مرتکب خلافی شوید که منجر به توقیف خودرو شود، تا زمان ترخیص ماشین شما موظفید اجاره روزانه آن را به شرکت بپردازید. همچنین تمامی هزینه های ترخیص و پارکینگ و خلافی به عهده مسافر می باشد.

در کیش چه خودرویی اجاره کنیم؟

این کاملا بستگی به سلیقه، نیاز و بودجه شما دارد. معمولا قیمت اجاره ماشین در جزیره از حدود ۷۰۰هزارتومان شروع و تا ۲۰ میلیون تومان به ازای هر ۲۴ ساعت ادامه دارد. حال این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه خودرویی مناسب تان است. ماشین های کیش به ۳ دسته معمولی، متوسط و لوکس تقسیم می شوند.

ماشین های معمولی مانند سراتو، اپتیما، ولستر و … نسبت به دو دسته بعدی ارزان تر هستند. این خودروها مناسب افرادیست که می خواهند اقتصادی عمل کنند و در عین اینکه از سفر و رانندگی خود لذت می برند، هزینه های گزاف جهت اجاره خودرو نپردازند.

خودروهای متوسط مانند کامارو، دوج، لندکروز و … که عمدتا امریکایی یا ژاپنی هستند، حس قدرت و لذت را به شما منتقل خواهند کرد. شروع قیمت این دسته از اتومبیل ها بین ۲ الی ۳ میلیون تومان می باشد که بسته به نوع و مدل انتخابی شما، متغیر است.

خودروهای لوکس نیز از حدود ۴ میلیون آغاز می شوند و تا ۲۰ میلیون تومان نیز ادامه دارند.

اجاره ماشین ارزان در کیش

توصیه ما به شما این است که چنانچه علاقه زیادی به ماشین های لوکس و گران قیمت ندارید، از دسته خودروهای اقتصادی انتخاب کنید. این خودروها علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. هزینه اجاره ماشین در کیش بسته به تاریخ سفر شما می تواند تغییر کند. مثلا هنگام تعطیلات قطعا قیمت ها افزایش می یابد. توصیه می کنیم چندروز قبل از سفر نسبت به رزرو خودرو خود اقدام کنید. جهت اجاره ماشین ارزان در کیش می توانید به سایت هایی مانند کیش استریت https://kishstreet.ir مراجعه کنید. قیمت های این سایت به روز هستند و می توانید هم بصورت آنلاین و هم بصورت تلفنی نسبت به رزرو ماشین مد نظر خود در جزیره کیش اقدام کنید.

در پایان ضمن تشکر از وقتی که صرف مطالعه این مطلب کردید، توصیه می کنیم که هنگام اجاره ماشین و هرگونه معامله دیگر، حتما قرارداد ممهور به مهر شرکت اجاره خودرو را دریافت کنید و دقت داشته باشید که تمامی موارد در این قرارداد ذکر شود. کیش جزیره رویاهاست و همه چیز از جمله رانندگی، قدم زدن، غذا خوردن و … در این مکان حال و هوای دیگری دارد. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22087
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. مطلب کاملی بود، نمیدونستم اجاره ماشین ارزان در کیش هم ممکنه و قوانین خاصی داره رانندگی در کیش
    به سایت کیش استریت هم سر زدم، پیشنهادات خوبی داشت

    • اولا این مطلب فقط یه تبلیغ بود و متاسفم که کیشوند نیوز با افتادن تو دام تبلیغات در حال خراب کردن اعتبار خودش هست .
      دوما قیمت زنت ماشین تو کیش از هفتصد تومن شروع نمیشه و بسته به خلوت بودن جزیره حتی گاهی از نصف این هم پایین تر میاد ، پس کف قیمت نداره و این مطلب توسط رنت کار محترمی تنظیم شده که خواسته به اسم خبر از آب گل آلود ماهی بگیره
      سوما جناب آقای میلاد ، اگر شما کیشوند هستی که خود به خود قوانین کیش را میدانی ، اگر کیشوند نیستی و به دلیل علاقمندی به کیش ، سایتهای خبری کیش را مطالعه می کنی هم از طریق این سایتها مقررات اینجا را میدانی و چیز جدیدی توی این رپرتاژ نمی بینی و اگر کیشوند نیستی و با سایتهای خبری کیش هم کاری نداری که اصلا خوندن این خبر و نظر دادنت زیر سواله

  2. میشه مانند تمام سایت های خبری بالای متن از کلمه تبلیغات و آگهی تجاری استفاده بشه که بطور غیر مستقیم قیمت های کذایی را به خورد مردم گروگان گرفته شده ایران ندهید.
    قیمت اجاره کاملا بسته به عرضه و تقاضاست در زمانهایی شاید بتوان با یک دهم این قیمتها ماشین لوکس رنت کرد و شاید نصف و حتی کمتر ، ماشین های معمولی را اجاره کرد و کاملا توافقی است و نرخ خاصی وجود نداره.در ایام پیک سال شاید این قیمتها باشه ولی در ایام غیر پیک این قیمتها قطعا نیست….