• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رستوران های ساحلی کیش

  • کد خبر : 21591
  • 04 فروردین 1400 - 11:33
رستوران های ساحلی کیش

در این مطلب ضمن معرفی رستوران‌های کیش به بررسی مکان‌های دیدنی لب ساحل آن می‌پردازیم.

یکی از عواملی که باعث می‌شود هر سفری خوش یا بد شود، غذای آن سفر است. طبیعتا هر بدنی نیاز به مواد غذایی دارد و در حال‌وهوای سفر افراد انتظار فضایی متفاوت، جذاب و باکیفیت را دارند. کیش که یکی از پنج مقصد جذاب گردشگری در ایران محسوب می‌شود، به غذاها و رستوران‌های متفاوتش معروف است. در این مطلب ضمن معرفی رستوران‌های کیش به بررسی مکان‌های دیدنی لب ساحل آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با دریا، غذا و تفریحات آبی آن بیشتر آشنا شوید. کشتی یونانی کیش و اسکله تفریحی آن از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر است که رستوران‌های سنتی زیادی هم اطراف آن‌ها وجود دارند.

انواع رستوران و غذاهای کیش

از هر کس درباره پنج منطقه در ایران که به دستپخت متفاوت و لذت بخش معروف هستند بپرسید، حتما یکی از آن‌ها منطقه جنوبی کشور یعنی کیش و اطراف آن است. جزیره کیش که سالانه توریست‌های زیادی جذب خود می‌کند، رستوران‌های زیادی دارد. غذاهای سنتی کیش، فست فودی‌های معروف، غذهای بین‌المللی و… از جمله غذاهایی است که در این شهر پخته می‌شود. در ادامه چند جاذبه گردشگری نزدیک به ساحل و رستوران‌های اطراف آن را معرفی می‌کنیم.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش محیطی جذاب و دوست‌داشتنی است که در چند سال‌ گذشته با استفاده از چوب و سازه‌های آهنی روی دریا ساخته شد. این اسکله که محل مناسبی برای تماشای منظره دریا و اطراف آن است، محل مناسبی برای نشیمن و همراهی دوستان به‌حساب می‌آید. اطراف این اسکله محیط‌های جذاب تفریحی و خوراکی زیادی ساخته شده است. سینمای چهار بعدی، کلوپ‌های تفریحی، مجموعه‌های تفریحی آبی و… از جمله محیط‌های مناسب تفریح این منطقه هستند. جز مجموعه‌های تفریحی رستوران، کافه تریا و کافه‌های زیادی هم اطراف اسکله وجود دارند که درادامه بررسی می‌شوند.

 

رستوران توتی فروتی

اگر می‌خواهید وعده غذایی دلچسبی را کنار سواحل کیش تجربه کنید، حتما رستوران توتی فروتی انتخاب مناسبی است. این رستوران نزدیک اسکله تفریحی ساخته شده و یکی از رستوران‌های پرتردد جزیره کیش محسوب می‌شود. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و همه نوع غذا اعم از ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود و غذاهای سنتی کیش را برای مشتریان خود سرو می‌کند.

صرف غذا در پشت بام چوبی یکی از بهترین رستوران‌های کیش یعنی توتی فروتی و تماشای دریای بی‌کران خلیج فارس، بسیار لذت‌بخش بوده و برای همیشه در ذهنتان ثبت خواهد شد. در این رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود و منوی کافی شاپ آن ساعاتی فراموش‌نشدنی برای شما رقم می‌زند.

محبوب‌ترین غذای این رستوران میگو گریل شده است. توصیه می‌کنیم در سفر بعدی خود به کیش حتما صرف یک وعده غذا در این رستوران را در برنامه خود قرار دهید، اما ترجیحا قبل از رفتن به رستوران، میز رزرو کنید. توتی فروتی از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود است.

آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

شماره تلفن رستوران توتی فروتی: ۴۴۴۵۰۴۵۲-۰۷۶ و ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

کشتی یونانی

یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره که شهرت بسیار زیادی به‌دست آورده کشتی یونانی این شهر است. این پدیده که به‌عنوان یکی از جاذبههای گردشگری مصنوعی کیش شناخته می‌شود، با به گل نشستن کشتی از مبدا یونان در جزیره ایجاد شد. پس از آن هم هرچه صاحبان کشتی سعی کردند آن را جابه‌جا کنند، نتوانستند. این کشتی توانسته توریست‌های زیادی به سمت خودش جذب کند، به همین دلیل امکانات و مکان‌های گردشگری هم اطراف آن ساخته‌اند.

رستوران و کافی‌شاپ هواپیما

ساحل کشتی یونانی کیش محل پهلو گرفتن دو وسیله نقلیه عمومی غول پیکر است. یکی از آن‌ها کشتی است که سرگذشتش را در بند قبل خواندید. دیگری رستوران و کافی‌شاپ معروف و جالب، کافه گالری هوایی رسپینا است؛ محیطی جذاب و متفاوت که در هواپیمایی بازنشسته ساخته‌اند. این کافه رستوران غذاهای سنتی کیش، دسرها و نوشیدنی‌های جذاب بسیار زیادی دارد که مطمئنا شبی به‌یادماندنی برای شما به‌ارمغان می‌آورند.

شماره تماس کافه هوایی رسپینا: ۰۹۳۷۸۸۷۰۸۴۶

رستوران بین‌المللی لنج ایرانی

یکی دیگر از رستوران و کافه‌های این جزیره زیبا که کنار ساحل کشتی قرار گرفته، رستوران بین‌المللی لنج ایرانی است. رستورانی بزرگ با غذاهای متنوع که حتما در منوی آن غذاهای سنتی کیش هم قرار دارد. این رستوران فاصله چندانی با کشتی یونانی کیش ندارد و می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به آن برسید.

شماره تماس رستوران بین المللی لنج ایرانی: ۹۸۹۰۲۲۸۲۸۵۵۰

درصورتی‌که تجربه سفر به یکی از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف این جاذبه‌های گردشگری کنار ساحل را دارید، بهتر است آن را با دیگر کاربران این سایت نیز به‌اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز از تجربیات شما استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21591
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. فست فودها که غذاهای بین المللی نمیشه
    هندی ,ژاپنی, یونانی ,مغولی, چینی, تایلندی,مکزیکی , فرانسوی ,….