• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تلاش برای بازگشت هویت از دست رفته مناطق آزاد

  • کد خبر : 21515
  • 24 اسفند 1399 - 9:06
تلاش برای بازگشت هویت از دست رفته مناطق آزاد

دبیرشورایعالی مناطق آزاد در دیدار با مجمع توسعه و نوآوران کیش از هویت از دست رفته این دبیرخانه گفت که باید با قدرت به جایگاه اصلی خود بازگردد و از منافع مناطق آزاد دفاع کند.

به گزارش کیشوندنیوز ، دبیر شورایعالی مناطق آزاد جمعه ۲۲ اسفند در سالن رازی مرکز بین المللی همایش ها با مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش دیدار کرد .
در این نشست حمیدرضا مومنی به سه مولفه آرامش ، آسایش ، ثبات اشاره کرد که جزیره نشینان در حال حاضر به آن احتیاج دارند .
مومنی بیان کرد : اکنون تداخلی بین وظایف و ماموریت ها ایجاد شده است . دبیرخانه رابط فکری بین رئیس جمهور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است و باید همانند یک کاتالیزور عمل کند نقاط ضعف را گرفته و در مجمع عمومی با مدیران عامل مناطق آزاد در میان بگذارد .
وی اشاره کرد : مدیرعامل در مقام مسئول باید پاسخگو باشد و وظایفی که برعهده آن گذاشته شده را اجرا کند و مسائلی که باعث کندی کار می شود از بین برود .
هویت اصلی دبیرخانه از بین رفته باید به جایگاه اصلی خود بازگردد ، در مقام مشاور رییس جمهور در جلسات دولت حضور داشته باشد و از منافع مناطق آزاد دفاع کند .
حمیدرضا مومنی افزود : شورای سرمایه گذاری ، شورای حقوقی ، شورای پارلمانی در بیرخانه باید تشکیل گردد ، باید به سمت ایجاد شورای حقوقی بین المللی میرفتیم که در زمان مواجهه با چالش در قرار دادهای بین المللی بتوانیم احقاق حق کنیم .
در پایان مومنی بیان کرد اگر مناطق آزاد را بخواهیم نگه داریم باید همه در کنار هم بوده و از فکر هم استفاده کنیم .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21515
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.