• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

خبرنگاران؛ ذهن بیدار جامعه و همراه نظام سلامت

  • کد خبر : 21450
  • 19 اسفند 1399 - 16:08
خبرنگاران؛ ذهن بیدار جامعه و همراه نظام سلامت

خبرنگاران و اصحاب رسانه ذهن بیدار جامعه و همراه نظام سلامت برای ارائه آموزش‌های صحیح به مردم برای پیشگیری هستند.

به گزارش کیشوندنیوز؛ دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ضمن تقدیر از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: وظیفه دارم به خاطر قدرشناسی از حضور موثر و فعال خبرنگاران ، فعالان فضای مجازی و عکاسان خبری کیش به پاس همراهی و حمایت همیشگی خصوصا پوشش خبری و اطلاع رسانی مناسب در ایام مبارزه با کرونا تشکر کنم.
وی افزود:تقویت همکاری و همدلی میان مردم و مسئولین و اصحاب رسانه، موجب تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه می‌شود و این همکاری‌ها باید ادامه داشته باشد.
خبرنگاران در این عرصه مهم نقش‌های مختلفی بر دوش دارند که در این دوران بیشتر از همیشه به چشم می‌آید. حضور خبرنگاران ،پیگیری و انعکاس مشکلات بیماران و دغدغه‌مندی آنها باعث می‌شود که مسئولان نظام سلامت پرتلاش‌تر به خدمت بپردازند و این موضوع بی‌گمان باعث افزایش رضایت از نظام سلامت می‌شود.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: اصحاب رسانه ذهن بیدار جامعه و همراه نظام سلامت برای ارائه آموزش‌های صحیح به مردم به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا هستند. این همراهی صمیمانه جای تقدیر و تشکر فراوانی دارد. زیرا اگر این همراهی و همکاری از طرف رسانه‌ها و خبرنگاران برای انعکاس اخبار صحیح درباره کرونا نبود، این جالی خالی با اخبار جعلی و شایعه‌ها پر می‌شد و آرامش روانی جامعه برای مقابله با ویروس کرونا بر هم می‌ریخت. اطلاع رسانی به موقع و صحیح خبرنگاران ،کمک موثر و ارزشمندی برای جامعه به حساب می‌آید و مردم نیز قدردان این ذهن‌های بیدار و پویا هستند.

دکتر رضانیا همچنین از حساسیت رسانه‌های کیش نسبت به آگاهی رسانی همسو با شورای سلامت قدردانی کرد و ادامه داد: رسانه‌ها با انعکاس مسائل و مشکلات در سطح شهر، مسئولان را در رسیدگی به موارد مطرح شده و سرعت دهی در مدیریت و کنترل کووید ۱۹یاری می‌کنند.‌

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21450
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.