• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

از اعمال نفوذ برای استخدام در وزارت کشور تا استفاده سیاسی از آپارتمان دولتی در کیش

  • کد خبر : 21159
  • 20 بهمن 1399 - 16:36
از اعمال نفوذ برای استخدام در وزارت کشور تا استفاده سیاسی از آپارتمان دولتی در کیش

با وجود نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت کماکان شنیده هایی از سهم خواهی افراد نزدیک به مرتضی بانک در سازمان ها و ادارات مختلف به گوش میرسد.

کانال بیدار ملت نوشت: با وجود نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت کماکان شنیده هایی از سهم خواهی افراد نزدیک به مرتضی بانک در سازمان ها و ادارات مختلف به گوش میرسد. یکی از نادر ترین موارد پیشین نیز اعمال نفوذ برای استخدام یک خانم در وزارت کشور و سپس به کارگیری همسر وی در پستی حساس و کلیدی در سازمان منطقه آزاد کیش بوده است.

بر اساس مستنداتی که به دست برداشت اول رسیده است، خانم فاطمه فکوریان که در سال ۹۵ طبق اعلام خودش در استخدام یک شرکت پیمانکاری تابعه حرم امام (ره) در زمینه خدمات فضای سبز بوده است با ارسال نامه به مرتضی بانک معاون وقت نهاد ریاست جمهوری درخواست استخدام رسمی میکند، سپس با دستور مساعد ایشان به استاندار تهران معرفی و در سال ۹۶ به عنوان بخشدار ری منصوب میشود.

جالب تر آنکه پس از تغییرات دولت در سال ۹۶ و انتصاب مرتضی بانک به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، امین محمودی نیا همسر فاطمه فکوریان بدون داشتن هیچ گونه سابقه در بخشی بسیار حساس به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه ازاد کیش به کارگرفته میشود.

نا بلدی و بی تجربگی این زوج برای خودشان نیز دردسر ساز میشود تا انجا که پس از زیر ذره بین رفتن عملکردشان ، پرونده فکوریان ‌به عنوان متهم اختلاس گشوده میشود و وی ناچارا مجبور به استعفا شده و مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد نیز محمودی نیا را که کمتر از یک سال در سمت ریاست بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش فعال بود کنارگذاشته و در‌اقدامی عجیب که هیچ توجیهی ندارد وی را ابتدا به عنوان مدیرمالی اداری موسسه علوم و فنون کیش و پس از مدتی کوتاه هئیت مدیره این موسسه که یکی از شرکت های زیر مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش است در تهران منصوب میکند.

با وجود اینکه همسر این خانم، امین محمودی نیا دیگر هیچ گونه مسئولیتی در جزیره کیش ندارد، اما معاونت سرمایه گذاری این سازمان آپارتمانی مجهز و لوکس را در اختیار آنان قرار داده است، که با توجه به روزهای پایانی دولت این آپارتمان تبدیل به محلی برای دعوت از مهمانان و قرار های سیاسی و ابزاری برای کسب رابطه و قدرت گردیده است، تخلفی که مشخص نیست بدون اطلاع مظفری مدیرعامل سازمان صورت گرفته است یا در راستای پیش برد اهداف این سازمان تعریف میشود!

جزئیات بیشتری از نحوه به کارگیری این زوج در دولت، قرارداد و واگذاری ملک خیابان ناهید جردن که موسسه علوم و فنون کیش مالک آن است و دیگر عجایب عملکرد این زوج در طول تصدی دو پست مهم منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21159
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۵
  1. لطفا کمی تحقیق کنید و ببینید فرزندان دکتر نشان در معاونت گردشگری با رانت‌هایی که می گیرند چه می کنند..

  2. تنها رسانه ای هستید که در خفقان این سیستم حرف حق را میزنید. خوب است عملکرد بسیاری از اقازاده ها در سازمان و شرکت های تابعه مورد ارزیابی قرار بگیرد تا مشخص شود این خون های رنگین چه میزان در تخریب کیش نقش داشتند؟ از خواهرزاده رییس جمهور تا دختر استاندار و معاون تا داماد ریس سازمان و همسران و وابستگانشان تا ده ها نفر که در سالهای مختلف به دنبال سهم خواهی از این مجموعه بوده اند. به راستی اینها چه میخواهند