• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

میکامال در آستانه افتتاح/ آغاز تحویل غرفه‌‌ها به مالکان/ تله کابین از نوروز ۱۴۰۰ راه‌ می‌افتد

  • کد خبر : 20890
  • 25 دی 1399 - 15:10

مدیرعامل شرکت میکامال کیش از آغاز تحویل ۴۰۰ غرفه این مال بزرگ تجاری، گردشگری خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، صبح روز چهارشنبه نشست خبری مدیرعامل میکامال برگزار شد، نادر کشتکار در این مراسم ضمن اعلام آغاز تحویل غرفه‌های تجاری میکامال به مالکان عنوان کرد: بعد از سال‌ها تلاش و کوشش و فراز و نشیب اقتصادی، مجموعه میکا در آستانه بهره‌برداری است و این یک خبر خوشحال کننده برای جزیره کیش است.

وی افزود: مجموعه‌ای که در هر زمینه‌ زیرساختی بیش از ۱۰ درصد از ظرفیت جزیره کیش را به خود اختصاص داده است بدون شک نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی و گردشگری جزیره کیش ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل میکامال اظهار داشت: افتتاح این مجموعه در سه مرحله و در بازه ۶ الی ۸ ماهه تا شهریور اتفاق می‌افتد؛ غرفه‌های تجاری طی پروسه ۲ ماهه تحویل داده خواهد شد، مالکان با تحویل گرفتن غرفه‌ها طراحی دکوراسیون داخلی را آغاز می‌کنند.

وی با عنوان اینکه ۵۰ صنف در این مجموعه فعالیت خواهند داشت، افزود: به‌طور متوسط هفته‌ای ۴۰ الی ۵۰ غرفه و در مجموع ۴۰۰ غرفه طی ۲ماه تحویل مالکان داده خواهد شد.

وی گفت: پروسه بهره‌برداری و طراحی دکوراسیون داخلی غرفه‌ها طبق نظارت و بر اساس قوانین و آیین نامه‌هایی که موجود است انجام می‌گیرد و تمامی مالکان ملزم به رعایت این آیین نامه‌ها هستند.

این فعال اقتصادی عنوان کرد: در صورت نیاز مالکان برای آنها یک میلیارد تومان وام ۱۸ درصد با بازپرداخت ۵ ساله و تنفس تا شهریورماه تدارک دیده شده است تا بتوانند فرایند آماده سازی واحد خود را پیش ببرند.

وی افزود: آگهی استخدام این مجموعه به‌زودی منتشر خواهد شد و در مرحله اول حدود ۳۰۰ نفر جذب نیرو خواهیم داشت که اولویت اول ما ساکنان جزیره کیش هستند.

کشتکار در رابطه با وضعیت تکمیل بخش‌های تفریحاتی و گردشگری در این مجموعه اظهار داشت: در همان ابتدا تصمیم بر تکمیل یکپارچه مجموعه را داشتیم، این قول را می‌دهیم که در زمان ورود عموم به این مجموعه تمامی بخش‌های مربوط به تفریحات فعال باشند و این نوید را می‌دهم که تله کابین میکامال در نوروز ۱۴۰۰ به صورت رایگان به گردشگران و کیشوندان خدمات دهی می‌کند.

وجه تمایز میکامال با دیگر مال‌های بزرگ

در ادامه این نشست ایلهان کاراکایا از کشور ترکیه که مسئولیت مدیرکل مرکز خرید میکامال را برعهده دارد، گفت: حدود یک سال است که برای نظارت از طرف شرکت مال مارک در شرکت میکا کار می‌کنم، بیش از ۱۲ مال در ترکیه و خاورمیانه را مدیریت کرده‌ام ولی میکامال بسیار متفاوت است، وجه تمایز بسیار مهم آن هم این است که تنها مجموعه‌ای است که بیش از ۱۸ مجموعه تفریحی در آن قرار دارد.

وی افزود: همه مراکز خرید صرفاً برای خودشان ارزش افزوده ایجاد می‌کنند، اما میکامال نه تنها برای خودش بلکه برای جزیره کیش و منطقه هم ارزش افزوده ایجاد کرده است و این کار بزرگی است.

کاراکایا اظهار داشت: گردشگران بسیاری از سراسر ایران به کیش می‌آیند و میکامال توان جذب گردشگر از کشورهای منطقه و دنیا را دارد.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20890
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با توجه به این مسئله که کیش روزانه با صدها پرواز جذب گردش گر نموده به نظرم در زمینه موسقی که خودش در هر زمان پیام الهی در برداره باید در این زمینه از متخصصان موسیقی استفاده بشه که خارا شکر اکثر موسقی دان های ما سرآمد هستند وموسقیی تمام کشورهای بطور سنتی وموسقی محلی هر شهرستان استفاده بشه با توجه به اینکه مروبات الکلی اکثر خارجایان استفاده میی کنند در مکان های مخصوص اجازه سرو مشروب داده بشه البته تحت موازینی که به حریم ادیان تجاوز نشه بز کترین قطب گردشگری تجهیزات دکوری ان توسط افراد خصوصی سپرده بشه چون بعد از انقلاب مکان های با دکور هر شهری بسیار زیبا در ۲۵ شهریور زده شده بود که خود مکان ها بسیار زیبا بودند البته تجربه شخسی هم دارم بنده غار که از پور قاضی اجاره کرده بودم چون کل دکور از چوب سفال ونی بود اکثرا میخواستند پول بدهند فقط عکس بگیرند کما اینکه سفیر روسیه به خود من تبریک گفت بخاطر محیط داخل غار حال اکهسبک ها متددوال باشه معلوم هر چقدر متراژ مجموعه بزگتر باشه زیبای خاص خودش خسته نمیکنه مسافر مسائل دیگه ممحل استراحت ونظافت شخثی باید به متود روز باشه وقدیمی نباشه بحمدالله کلی صنابع دستی داریم که جای فروش مارک وبرتندها را میگیره من یه توریست ثروتمند نروژی دیدم که بابت سوغاتش کلی ذوق ذدهبود حال انکه سوغات ایشان چند تا کارت پستال مینیاتور بود حالا شما کلی کارسفال وسنک وترمه مرصع دوری که با فرش های مینایتور تابلوی وچوب شمال قبضه خواد کرد
    به امید روزهای متفاوت کیش